Pagina's

vrijdag 2 juni 2023

De klaprozen.............

 Langs de kant van de weg
staan ze in volle bloei.
En dat zijn leuke foto objecten
zeker als je eens wat uit wil proberen.


Ze staan er zo fleurig bij,

Je kunt er echt 
niet zomaar aan voorbij lopen.
Dit jaar wel heel erg mooi.


En nu de bijen ze ook ontdekt hebben,
wordt het nog veel leuker.


( zelfde foto alleen bijgesneden )


Maar er is nog meer te zien.....
De gele ganzenbloem


Margriet


Fluitenkruid


Phacelia


Deze had ik nog nooit eerder gezien.

Ik hou wel van de bermbloemen,
ik heb graag ook een bosje op tafel :))
Heel gezellig.



Lieve  groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Ik kan ook enorm van al die mooie bermbloemen genieten. Het is nu een mooie tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bermen en stroken langs de akkers kleuren prachtig van de bloemen. Toevallig dat we vanmorgen tijdens het uitlaten van de hond nog over de klaprozen, korenbloemen, hadden, zo mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt prachtig buiten. Mooie foto's van al die mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, de "wilde" bloemen die nu overal bloeien.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zo mooi nu met die mooie bermen
    Genieten.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi he de natuur.............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De natuur is inderdaad nu denk ik wel op z'n allermooist. De bermbloemen ben ik ook gek op. Wat fantastisch de foto's van de vogelvlucht, want dat is niet zo makkelijk te nemen Albèrtje maar jou is het gelukt. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto’s Albértje, het rood van de klaprozen spat van de foto’s. Dat is toevallig, ik heb ze ook zien staan, de paarse bloemetjes en nu zie ik bij jou op de blog, de naam. Leuk :)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag ook nog een heleboel klaprozen gezien. Ik vind ze ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen