Pagina's

dinsdag 13 juni 2023

Dankbare dinsdag........

Het pluizige bolletje......
maar geen bolletje wol.

We waren er allebei zo aan toe.
En dan ineens gaat het ervan komen.
Op zoek naar een trouwe viervoeter.

 Op pad met z'n twee,
en we zijn eruit.
Deze is het geworden 
75 procent Friese stabij
En een mixje van 
Heidewachtel en Wetterhoun.
Ze gaat Fosse heten.


We moeten nog wel
 een paar weekjes wachten.
Voor ons is dat geen probleem.
Ze heeft nu een mooi
oranje halsbandje om.


Toen we weer thuis waren 
hebben we het
 in de familie app gezet.
Een foto en daar onder Fosse
Ha ha dikke pret.
Er hingen er gelijk 
een paar aan de telefoon.
Uh..... wat is dit ?

Hoe kan dat .....
wij weten nergens van.
Tja..... pa en  ma
  houden van verrassingen !!

Maar ze vonden het erg leuk
en hadden het ook zeker wel
 een keer verwacht.

De kleinkinderen uit Oldebroek
 boekten gelijk 
de logeer bedden
voor de volgende vakantie :))))

Voor de kleine jongens zijn we
opa en oma Jara.
Of dat nog verandert....
ik denk het niet.
Want Bram zei opa en oma Jara 
krijgen een puppy Fosse.
Bram komt helpen
en Noah riep gelijk ik ook !!

Ook Nova ziet het helemaal zitten.
Lekker puppy knuffelen.

En Wesley en Sophie
zullen ook langskomen als
Fosse er is.

Joël en Sofie willen helpen
 met uitlaten.
We zullen het allemaal 
goed onthouden :))

Ik weet het zeker, 
het komt helemaal goed !!

Na bijna 2 jaar zonder hond
wordt het voor ons
weer helemaal anders.
We  hebben  er zin in.


Je bent zo welkom 
kleine Fosse.

Lieve groet Albèrtje 





17 opmerkingen:

  1. Hallo Albèrtje, wat n leuk bericht! Ik wens jullie met Fosse n geweldige tijd toe! Succes met de " opvoeding" hartelijke groet,Henny V.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een schatje, leuk hoor die Fosse.en ja de kleinkids vinden het natuurlijk prachtig. Mooi en nu nog aftellen
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat geweldig leuk Albèrtje... Ik kan me voorstellen dat jullie hier ontzettend naar uitkijken en zo gaaf dat de (klein)kinderen nergens vanaf wisten... Een heerlijke verrassing voor allemaal!
    En het ras waar jullie voor kozen vinden wij juist ook heel mooi. Een Friese stabij lijkt wel wat op een Border Collie, maar ja... ga daar maar eens aan staan...
    En de naam die jullie haar geven klinkt ook lekker Fries!
    Nou, ik hoop nog op HEEL veel puppyverhalen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Gefeliciteerd alvast. Jullie krijgen veel hulpjes op bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en wat een pracht hondje! Met een heleboel Fries erin, zo te lezen ;-) Nu heerlijke voorpret, dat is ook al geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk dat jullie weer een hondje krijgen. Het is wel een dotje om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe tof! Proficiat! En wat een mooie naam! Els DDFZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een schattig hondje snap dat je er al naar uitkijk.En je kleinkinderen genieten nu al mee.Erg gezellig een puppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is Fosse een schatje. Van harte egefeliciteerd!! Nu gaat het jullie te lang duren eer jullie hem kunnen ophalen.
    Wat een lief koppie heeft hij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och Albèrtje wat een schatje is Fosse en wat leuk dat jullie kinderen en kleinkinderen er zo naar uitkijken! En ik kijk uit naar de avonturen van Fosse op je blog. Veel geluk met dit mooie hondje! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een scheetje. Zo was onze Stabijna Dientje ook 16 jaar geleden. Heerlijk genieten van dit huisgenootje. En een lekker eigenwijs Stabijtje. Nog even wachten en dan … Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een schatje en wat zal hij het goed krijgen bij jullie en de kleinkinderen komen er ook al van genieten. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en ook de reacties van de kleinkinders!
    Veel geluk met Fosse!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och wat een lieffie is Fosse, prachtige naam ook. Geweldig dat jullie dit besloten hebben.
    Dit gaat zeker voor de hele familie en alle kleinkinderen een heel fijn feest worden om lekker te knuffelen met zo'n lieverd. Geniet volop van het vooruitzicht tot ze daadwerkelijk bij jullie zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was het berichtje van de Futen aan het lezen toen ik je bedankje zag. Ik natuurlijk meteen terug scrollen;) Wat een lieverd, die Fosse en wat een leuk idee om de kinderen èn kleinkinderen te verrassen. Dat wordt beschuit met muisjes eten als Fosse komt en natuurlijk heel veel knuffelen en heel veel bezoek :) Ook ik vind het leuk om over Fosse te lezen op je blog. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owwwwww…ik smelt…..te lieffff…..ik wil ook 🙏🍀…maar dat gaat hem niet worden …weinig blogtijd voor mij….druk bezig met het zoeken naar een huis voor mij en Leaf…ben nu dakloos en slaap bij mijn vriendin…..liefs van ons 🍀🐾🙏💗🍀

    BeantwoordenVerwijderen