Pagina's

dinsdag 20 juni 2023

Dankbare dinsdag..........

Ik kreeg de vraag
hoe is het met je fuchsia's ?

Nou ze doen het goed hoor.


Ze staan in volle bloei.





En hoe goed het is 
de eerste scheuten te toppen
laat ik je nu even zien.

Bij deze heb ik dat namelijk vergeten.
En wat krijg je dan .....


Een slappe struik
met heel weinig bloemen.

Ik heb vanmorgen alsnog
 de snoeischaar erin gezet.
Alle bloemen eruit ,
(het waren er maar een paar)
En de toppen er ook uit.


En nu eens kijken
Hoe deze er over 6 weken uit ziet.

Na het toppen duurt het 6 weken voordat 
ze weer gaan bloeien.

De zomer is nog lang dus
we gaan het zien.

Lieve groet Albèrtje


10 opmerkingen:

  1. Prachtig, het waren de lievelingsbloemen van mijn schoonmoeder. Ze ging er alle 'open-tuinen 'in de regio voor af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig. Om de plant al over te houden is al een kunst en dan ook nog zoveel bloemen. Genieten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze. Ze krijgen een goede verzorging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi, prachtige fuchsia's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je fuchsia's mooi Albèrtje! Ik bedenk ineens dat ik dit jaar geen fuchsia's heb in de tuin. Bij het eerstvolgende bezoekje aan het tuincentrum moet ik dat goedmaken want ze zijn zo mooi! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi en al die verschillende kleuren, zo knap dat jij ze over kan houden. Ik heb er dit jaar een gekocht en ga kijken of het mij ook lukt. Bedankt voor de tip. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen