Pagina's

dinsdag 6 juni 2023

Dankbare dinsdag........

Overvliegende vogels
een kunst om die op de foto te krijgen.
Maar al doende leert men zeggen ze dan.

De pontische meeuw
in dit geval een jong.
Dat kun je zien aan de bruine kleur
 van de vleugels.


Een volwassen pontische meeuw 
ziet er zo uit.


En als ze dan overvliegen
leef ik me uit!!



Lucky shot.......
Jeuk onderweg :))


Een wonder dat de foto nog gelukt is,
want ik moest er erg om lachen .

Fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje





 

9 opmerkingen:

  1. Inderdaad een lucky shot :)
    Ik had nog nooit van de pontische meeuw gehoord. Dus weer wat geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Albèrtje,wat n geweldige foto's weer! ik kijk er altijd naar uit.gr.Henny V

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer, en ook ik heb er nog nooit van gehoord, schitterend
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto,s zeker goed gelukt.En al die vogelnamen knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet van je prachtige foto's :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die laatste foto, wat zou hem/haar dwars hebben gezeten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, geweldig, die meeuw met jeuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie. Die laatste is grappig.

    BeantwoordenVerwijderen