Pagina's

vrijdag 20 januari 2023

Wit..........

Nee geen witte sneeuw hier.
Maar wel een wit bolletje katoen
samen met een lichte tint oranje.
(Dat schreef ik gisteravond )

En wat denk je......
vanmorgen ligt er 
een dun laagje sneeuw.


Veel is het niet
maar sneeuw is sneeuw.

Verder met het witte bolletje.


Iets met een eend
moet dat gaan worden.
En daar gaan we dan.
Toch twijfel ik of dit goed komt,
beetje vaag patroontje.
Maar we gaan ervoor,
en anders beginnen we opnieuw.


Inmiddels ook een snavel begonnen,
zo kan ik  misschien
wat beter  de verhoudingen bekijken.


We gaan het zien ha ha 
Hoe ik het doe 
dat maakt niet uit,
eend komt er :))

En dan ligt eral weer een bolletje
zwart te wachten

voor een volgend projectje.


 Zo......
kan ik in 1x door !!

Lieve groet Albèrtje 





7 opmerkingen:

  1. Je bent een verrassingseend aan het haken 🤣. Spannend als je niet zeker weet of het goed gaat, maar gelukkig kunnen we altijd nog uithalen!
    Hier ook geen sneeuw, ook vanmorgen niet. Wel regen en een blubberbende voor huis door het zware werkverkeer dat hier met grondwerkzaamheden bezig is. Kortom; lekker knutsel- en frutselweer!
    Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komt in elk geval een eend! Mooie katoen is dat van Catania hè..
    Er zal inmiddels wel een laagje sneeuw bij jullie liggen, denk ik.
    Hier is de wereld mooi wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een eend in wording dus, het is te hopen dat straks zijn zwemwater niet is dichtgevroren, maar dan heb jij vast wel een logeerbedje voor hem! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat je wel lukken hoor. Leuk hè, die sneeuw. Hier ook op de Utr. Heuvelrug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dekens, granny's, iets met wit en oranje en iets met zwart genoeg te doen zo te zien. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eend gaat zeker goed komen Albèrtje dat zie ik in één oogopslag, en bij jouw komt het uiteindelijk altijd tot een goed einde.
    Ahhh toch een beetje sneeuw, leuk en mooi ook om nog wat foto's te schieten, en dat het je vast al gedaan denk ik. 👀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik twijfel er niet aan hoor, dit komt zéker goed.

    BeantwoordenVerwijderen