Pagina's

dinsdag 3 januari 2023

Dankbare dinsdag.............

2023 een heel jaar voor ons.
Tussen alle lieve wensen 
zat een heel leuk bericht.
van een trouwe bloglezer.
Jacqelien  vond het goed
 bij mij passen.
Gevonden op het net.


En ik deel dit maar
 met jullie allemaal.
Want de dinsdag 
staat er zo mooi tussen.


En dat blijft ........
Dankbare dinsdag zomaar
een dag om eens stil te staan 
bij dingen waar je
 blij en dankbaar voor bent.
En dat kan iets heel simpels zijn,
wat groots kan worden.

Waar ik blij van wordt......
Een nieuw Sela lied.
God's verhaal gaat door !!
Met Hem gaan wij de toekomst in,
met een hart vol dankbaarheid !!
( lied is te vinden op you tube)

Een hele fijne dankbare dinsdag gewenst.

Lieve groet Albèrtje







 

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je Dankbare Dinsdag op het lijstje staat. Je hebt iedere dinsdag weer een nieuw bericht dat je met ons kunt delen, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lijstje hoor, en vooral de dinsdag. lied van sela is heel mooi
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria3 januari 2023 om 15:56

    Zeker een mooi lijstje om bij stil te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lijstje en wat past het goed bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke omschrijving van de dagen van de week. Het past zeker goed bij jou en het gekozen lied vind ik ook heel mooi. Ik heb het gisteren beluisterd.
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie omschrijvingen van de dagen. Lied van Sela is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lijstje. Eens kijken of ik bij alle dagen wat kan verzinnen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker heel mooi en passend bij jou!
    En ik print hem uit en hang hem op hier naast mijn laptop..

    BeantwoordenVerwijderen