Pagina's

dinsdag 17 januari 2023

Dankbare dinsdag.........

Precies 100 toeren
 zitten er nu in.
Het is al een hele deken 
en toch moet er nog 
een stukkie bij aan 
voor mijn gevoel.


Eerst maar eens verder 
met de draadjes.
Als je dit regelmatig doet
is het een peuleschilletje.


Ik ben ook granny's
 aan het verwerken.
Die haak ik aan elkaar.


En de kabouterpuzzel vordert. 
Heerlijk om te doen
bij dit regenachtige weer.


Sneeuw hebben we 
nog niet buiten gezien,
ik vind het niet zo erg.
De kleintjes sleeën  wel binnen :))


Fijne dankbare dinsdag

Lieve groet Albèrtje 





 

12 opmerkingen:

  1. Wat schiet de deken al mooi op. Prachtige kleuren hoor. T is inderdaad echt weer om binnen bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om je ook binnen te kunnen vermaken. Lekker zo'n dekentje om aan te haken en verstandig om die draadjes regelmatig af te hechten.
    Toch hoop ik dat we nog sneeuw krijgen hoor, dan kunnen jouw mannetjes ook nog buiten gaan spelen!
    Fijne dankbare dinsdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke deken. Tussendoor afhechten maakt dat je aan het eind de lol er niet af hebt. Ik houd wel van een beetje boel sneeuw, maar hier in NL hebben we er gelijk zo’n troep van. We gaan zien wat het wordt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne deken, met al die kleurige streepjes! Hier hebben we vandaag eindelijk wat zon, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi bezig hoor mooie kleuren in de deken, puzzel gaat ook goed . En dit weer nu met zonnetje is heerlijk
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt al een heel stuk aan je deken gewerkt!
    Ik zag laatst een temperatuurdeken, dat je elke dag een toer breit of haakt, van de gemiddelde temperatuur van die dag. Blauwtinten voor de koude dagen, oranje en rood voor de warme dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige werkjes! Heel mooie kleurtjes, de deken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor je deken en een heerlijke haaksteek om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie deken en het is inderdaad heel verstandig om tussendoor de draadjes weg te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haken is zo fijn! Ik weet nooit zo goed wanneer een deken lang genoeg is. De een is te lang, de ander te kort:) Gelukkig zijn er lange en korte mensen!
    Gezellig al die bezigheden en die 'sneeuwpoppetjes' zijn ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen