Pagina's

dinsdag 30 augustus 2022

Dankbare dinsdag.........


Hier en daar lijkt het al volop herfst,
zoveel blad valt er al van sommige bomen.
Allemaal door de droogte.
Maar het levert ook weer 
mooie foto's op.


Beetje spelen onderweg
is mij wel toevertrouwd.



Eikeltjes vallen nu al van de boom
ook door de droogte.


Altijd leuk om er een paar
 in je zak te steken.
 

In de voortuin staan de 
zonnebloemen te pronken
 niks herfstigs aan.


In een bruin tint,
De zaadjes kreeg ik van Anita  :)))
Ik las bij haar ook over een zadenkastje
 om zaadjes in te stoppen en te ruilen.
lees het zelf maar
hoe leuk is dat.


Zondagmorgen kwam ik deze
jonge lijster tegen,
vertederend  lief,
ik denk dat de ouders 
wel in de buurt waren om te voeren.


Fijne week allemaal
zijn jullie al aan de herfst toe ??

Lieve groet Albèrtje









7 opmerkingen:

  1. Ik ben zeker aan de herfst toe, ben er dol op. Zeker na al die hitte en droogte mag het van mij wel koeler met een lekker buitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks alles zijn er toch nog kleurige dingen te zien, die zonnebloemen. Nog een maandje wachten op de echte herfst, graag. Maar wat meer nattigheid, wel gepaste en geen stormachtige, en minder warm mag wel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, persoonlijk op ik nog wel op een tijdje lekker nazomeren! Al ben ik wel blij dat het de ergste hitte voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, ik ben een zomermens en geniet nog steeds van het mooie weer. Ik doe niets liever dan in hemdjes en shorts rondlopen en zie nu alweer tegen de koude periode, die eraan komt, op. Maar ik vind de herfst wel een mooi seizoen met de verkleurde bladeren en de paddenstoelen.
    Je zonnebloemen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was je heerlijk creatief met bladeren, ENIG!!! Prachtig deze kleur zonnebloemen, eigenlijk nog nooit in het echt gezien. Ach gossie die jonge lijster, het lijkt wel of hij je aankijkt, laat nest trouwens maar hij ziet er wel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, ik hou van de herfst en kan bijna niet wachten. Wat een leuk idee, dat van de zaadjes. En wat kun jij creatief bezig zijn met de prachtige gevallen bladeren. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Wat een mooie kleur zonnebloemen zijn dat, weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen