Pagina's

dinsdag 23 augustus 2022

Dankbare dinsdag .........

Weet je nog het verhaal
van de mini bieb ?
Dat heeft nog een vervolg !!!

Van deze lieve Mevr.
kreeg ik een gehaakt mutsje
uh.........om na te maken
 ze vond het wel wat voor mij.
Tuurlijk  daar ben ik altijd voor in.
Het mutsje was een kringloop gelukje
van haar buurvrouw.


Ik ben het patroon een beetje aan het uitschrijven,
maar dat valt nog niet mee.
Ik mag hem lenen als voorbeeld :))

Maar ook al zou ik het nooit
 na haken, 
 het blijft toch geweldig leuk
dat er mensen zijn  die 
op zo'n moment aan je denken.


Je begint achter op het hoofd
( denk ik )
Ik doe er nog wat detailfoto's bij.




Langs de voorkant
een mooie steek
met bobbels.


Een mooi mutsje
met een mooi verhaal.

Mijn verhaal is nog niet uit
daarover vrijdag meer.

Lieve groet Albèrtje





 





6 opmerkingen:

  1. Ja ja dat mutsje verhaal. Zo grappig dat ze dat wat voor jou vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Dat lijkt me inderdaad nog niet makkelijk om precies na te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig mutsje en die steek met bobbels komt mij bekend voor, iets met tunische haaknaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Succes met het uitschrijven. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd wat je nog meer delen wilt. Wat een prachtig mutsje. Het lijkt wel een beetje op klederdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdagende klus, succes!

    BeantwoordenVerwijderen