Pagina's

vrijdag 2 september 2022

Vragende kinderogen......

Het kleine meisje
keek mij aan en zei........
Oma kun jij dat ook maken??
Even hou ik de boot af.

Maar eenmaal thuis dacht ik,
ach,  al het andere handwerk 
maar even aan de kant.

Hop aan de slag.


Wel even puzzelen,
want ik heb geen patroon.

Tuurlijk.......
heb ik weer foto op de kop.


Dan nog een keer over....


Ik vind het al wel wat lijken.
Ja....en wat het wordt vertel
ik jullie  de volgende keer.

Lieve groet Albèrtje 





 

7 opmerkingen:

  1. Zeg daar maar nee tegen als ze dat vraagt
    Dat lukt niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft oma in haar zak, haha. Fijn weekend, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe lieve oma. Maar ja, je kan gewoon geen nee zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een lieverd, denk dat het een ratje of muisje gaat worden. de foto op zijn kop dacht ik eerst dat de benen de oren waren van een konijntje, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij ook heel moeilijk om nee te zeggen. Wat je zegt, het andere handwerk even aan de kant. Het wordt vast haar lievelingsknuffel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen