Pagina's

dinsdag 13 september 2022

Dankbare dinsdag....

 

Heel blij ben ik
met m'n nieuwe kleren.

Nu kunnen jullie mij eens 
helemaal zien.


Hier ga ik op reis,
met de auto heel ver weg
op zoek naar mijn vriendjes.


Hoera.........
 gevonden !!!


Zo zijn we dus al met z'n vieren.
Kikker, beertje, varkentje en ik ben rat.
( sorry Aritha ik heet dus gewoon RAT. )
Zoals ook in de boekjes van kikker staat.


Maar wat ook zo leuk was........
ik mocht mee naar school met Manouk !!!!
Samen met alle andere vriendjes :))))
Wat een belevenis
de juf was erg aardig.


Leuk hè, Manouk zit in de kikker klas.
Vandaar dat we mee mochten 
nou ik wil nog wel eens mee het was erg leuk.

p.s. Manouk was helemaal blij.
Amber heel verrast,
En Elora.......
vond dat rat een miezerig staartje had. :))))
Uh ...... ja Elora dat is dan zo !!

En eend en haas......
Tja ????

Lieve groet Albèrtje   en Rat











8 opmerkingen:

  1. Man o man... wat heb jij een mooi pak gekregen Rat. Dat was ook wel nodig, anders had je nooit mee gewild naar school...
    Tjonge, wat een avontuur! Je was met je vriendjes helemaal op z'n plek in de Kikkerklas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een belevenis met je vriendjes mee naar school.En met je mooie pakje Rat.Leuk in de kikkerklas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig met z'n vriendjes naar school. Wat een mooi pak heeft Rat gekregen. Succes met de rest van de dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die mooie rat mee naar school, Geweldig dit viertal en neem aan jou kennende volgen die andere twee nog wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze rat zie ik liever dan die onze buurt bevolken. Rat is mooi geworden en heeft een puike outfit gekregen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rat is SUPER geworden, en heerlijk dat viertal samen in de fietsmand, kikker is ook een schatje. Die schatten beleven nog eens wat bij jou, haha ENIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, dat is een gezellig stel! En ook nog met z'n allen mee naar school. Dat was vast een topdag!

    BeantwoordenVerwijderen