Pagina's

vrijdag 26 maart 2021

De tijd vliegt..........


En dan gaat het bijna ongemerkt voorbij.
Afgelopen dinsdag was het
mijn 1000 ste blogje op knutselpret. !!!
Daar kwam ik laat in de middag pas achter.
1000 bijna niet te geloven.
Dank je wel lieve volgers
 dat jullie mijn blog lezen
en er ook reacties op los laten.

Als ik de foto's terug kijk in het archief
besef ik pas hoeveel het eigenlijk is.
Het begon met het opzetten van de blog,
met hulp van mijn lieve dochter.
De jongste zoon bedacht de naam
KNUTSELPRET
en ik kon aan de gang.
Wat is er veel geschreven 
over vilt, haken, breien,
spinnen, wol verven, natuur,
uitstapjes, markten,
feestdagen, muziek
en nog veel meer.
maar ook dingen die mij bezig houden,
de leuke maar ook de mindere.

De allereerste foto was deze
een muis gemaakt uit een heel oud blad.


En Fiep was de laatste


Er is veel veranderd na dat eerste blogje,
als je het maar vaker doet
wordt het toch steeds  net wat beter :))
 Je blijft ook  elke keer weer 
iets nieuws leren, 
want blogger 
veranderd nog wel eens wat.
Maar samen met mede bloggers
 komen we er zeker uit.

Tja en dan nu nog even een feestelijke foto
want die mag natuurlijk niet ontbreken.
Dankbaar ben ik 
dat ik hier zoveel plezier aan beleef,
Blij met mijn volgers
en de bijzondere band
 die je met je volgers kan hebben.


Heel bijzonder, ik had dat toen ik begon 
niet kunnen bedenken dat het zo zou gaan.
Nu 1000 blogjes verder,
171 volgers,  plus alle stille volgers
en ruim 5000 foto's in het blog archief.
Ach wat zijn nou cijfertjes,
Ik vind het een hele leuke hobby.

En jullie allemaal bedankt !!!!
En zo is het vandaag 
een dankbare vrijdag !!!!


Lieve groet Albèrtje









 

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met 1000 blokjes.Ik lees ze altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een hoop blogjes heb je geplaatst! Leuk om wat statistieken te lezen al zijn cijfers vaak anders dan het gevoel.
    Ik vroeg me af hoe lang wij elkaar dankzij blogger kennen, maar kon er niet achterkomen. Wel zag ik een blogje van je van 12 juni 2012 waarin je schreef dat ik je geholpen had met blogger. Grappig! Ik heb nog een heleboel blogjes daarboven bekeken om te zien wanneer ik voor het eerst gereageerd heb, maar ik heb het maar opgegeven anders komt de dagplanning in de war, hihi.
    Ik hoop in ieder geval dat we nog heel veel blogjes en reacties over en weer kunnen plaatsen, ik geniet iedere keer weer van je! Dank daarvoor met een dikke digitale knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat een mooie mijlpaal, en nu dus blog 1001! Op naar de 2000, ga maar lekker door zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je 1000e blogje!
    En ik volg je sinds kort, gezellig hoor!
    Op naar de 2000!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je duizendste blogpost alweer en het blijft gezellig om bij je langs te komen.
    Hopelijk volgen er veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Albèrtje met je duizendste post, en grappig je eerste muis werkstuk te zien, enig is het. Dat we nog lang van elkaar blogjes mogen genieten, op naar de tweeduizend 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je duizendste.
    Je beleefd er zelf veel plezier aan, maar het geeft ook veel plezier aan anderen. Op naar het volgende jubileum !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 1000e blog. Wat zijn dat er veel. Het is zo gezellig om ze te lezen. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joepie, dat is een mijlpaal in je bloggersleven! Ongemerkt gaat het toch heel hard. Hoeveel jaar blog je nu al?
    Ja, het is heel gezellig en warm in blogland. Laten we er nog maar lang van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mijlpaal, en lees je blog met enorm veel plezier altijd. Dus ik zou zeggen ga lekker zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd en ja het blijft een gezellige wereld zo bloggers onder elkaar he.........liefs. conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1000!! Wauw dat is veel. Gefeliciteerd! Ik ga ook eens bij mijzelf kijken. Geen idee hoeveel ik er geschreven heb.

    BeantwoordenVerwijderen