Pagina's

dinsdag 9 maart 2021

Dankbare dinsdag.........oud en nieuw


Neeeeeee...........
ik ben niet in de war,
het jaar is nog niet om :))

Maar een oud project 
wat al een poos was blijven liggen
heb ik afgerond.
De laatste loodjes waren best lastig.
geen garen genoeg.......
en bijna niet meer te bestellen.......
( dat was een hele zoektocht)
 maar ook uitgekeken op het patroon......
En toch ben ik zover gekomen
 dat ik het genoeg vond.
Rand erom heen en klaar !!!!!!


Ik ben er nu wel  heel blij mee
toch een mooi formaat
waar je lekker onder kan kruipen.

En dat betekend voor mij
een oudje af, 
 dan mag er iets nieuws gestart !!!!
Ha ha zo komen er toch veel dingen af.
Fijne bijkomstigheid.

Nu aan het breien
 aan de nieuwe knuffel
Wat zijn dit toch een goede patronen
 ze kloppen van het begin tot het eind.
En ....... ik brei ze op 4 pennen
en niet op een rondbreinaald.
Het begin is .......er tadaaaaaa


Ik denk dat het er twee moeten worden
want ik heb al verzoekjes
 van 2 rattenvangers van A-spect   :))))
Dus voorlopig zit ik tussen de ratten
ha ha, maar deze zijn echt lieffff !!!!

Fijne dankbare dinsdag 

Lieve groet Albèrtje


 

13 opmerkingen:

  1. Wat een lekker gevoel als je iets ouds toch nog afgekregen hebt! Het is een mooie deken geworden en ziet er lekker uit.
    Leuk dat je nu voor de rattenvangers aan de slag mag; ze blijven kind hé ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn gevoel moet dat zijn als iets weer af is, mooi geworden ook. En dan weer tijd voor wat nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor, wanneer er weer wat af is.
    Nu ratten maken, ik zag ze, wat zijn ze grappig !
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie deken!
    Knap hoor, dat je je daar zo strak aan houdt! Ik heb altijd meerdere projecten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige granny deken, dat geeft een heerlijk gevoel dat het af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne deken is het geworden. En zo fijn als je weer iets af kunt vinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie deken zeg, helemaal met dit weer heerlijk
    om onder te kruipen. En een zalig gevoel dat er weer iets is voltooid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie deken is het geworden. Ben benieuwd naar je ratten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal een grote rattenfamilie worden, want ze zijn wel heel erg leuk.
    Fijn dat je de deken af hebt kunnen maken. Is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dekentje toch geworden
    Nu ratjes maken, leuke patroontje
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had ik toch een berichtje van je gemist!
    Ja, ik weet nog wel dat je af en toe van die mooie vierkantjes liet zien...
    Fijn dat het nu een dekentje is geworden.
    En wat nu? Een rat? Oei, ik ben blij dat hij nog geen pootjes heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie rustige deken is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie deken is het geworden met mooie kleurencombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen