Pagina's

vrijdag 19 maart 2021

Crea 5221..... de letter F


De F van........Feest !!!!
De magere ratjes hebben de buikjes Flink
 volgegeten en daar ging heel wat in :))


Rikki de rat,
mmmm.......
maar zo wil deze jongen
 niet over straat,
Er werd gevraagd om een jas.
nou vooruit dan maar,


Als je over ratten spreekt 
heb je het altijd over een plaag.
Je hebt er 1...
en zo heb je er 2 !!!!


Al gauw hoor ik ze Fluisteren
iets over een nieuwe  promo auto
Ah ja,
daar willen de heren wel even naar gaan kijken.
Oke geen probleem,
Ze keken hun ogen uit die twee,


En nieuwsgierig ....
niet te geloven..
Even proberen
 of we ook binnen kunnen kijken,
jammer joh..... op slot !!


Dan maar naar binnen gluren,
ziet er cool uit, hoor ik ze zeggen.


even op de  foto 
met onze  Forse
uit de kluiten gewassen
 soortgenoot.




Ze kunnen er wat van,


Nu willen ze nog een keer mee 
in die Fraaie auto  !!!

Ze zijn er helemaal klaar voor :)))


De helden !!!
Stelletje rakkers  zijn het
 aaaaah........
Rikki en Rakker :)))
zijn we daar ook weer uit  !!!!


Maar waar is waar,
kom je deze auto tegen
dan moet je lachen
en dat is toch een mooi FEEST !!!!
(Patroon van Zij maakt het )

Lieve groet Albèrtje



meer crea bij......


               Elizabeth     Marjan
               Josephine  
                Sandra      Akkelien
              Carmela       Anita
                Francoise      hobbyloes
               Toos      Annet
                Petra      Lydia  
                  Conny       Annemarie 
              Celine      Marie Louise
                Anie      Angela















 

18 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden Albèrtje! Die stoere bedrijfsjassen passen perfect.
    Wat een prachtige promo-auto; nou die zie je niet snel over het hoofd. Het zal menigeen doen griezelen, maar tegelijkertijd nieuwsgierig maken naar waarom die rat daar op de auto zit; betere reclame kan je niet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben verliefd! zooo mooi gemaakt, wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh.., een hele ratten Family.. ik vind ze stiekem wel erg leuk en grappig. Maar je gaat nog wel wat te stellen met ze krijgen, denk ik. Ik hoop dat we nog meer avonturen te lezen krijgen van ze.
    Wat hebben ze prachtige jasjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke ratten. Pas met de laatste foto begreep ik die auto.
    Grappig om dat logo op hun jasjes te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestje om jouw blog te lezen. Meestal krijg je akelige associaties bij het zien van de rattenbestrijding, maar jouw ratjes roepen vertedering op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, geweldig! Ik heb het niet echt zo op ratten, maar jij tovert vandaag wel een glimlach op de gezichten van je lezers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn heel mooi geworden zeg!
    En ik dacht eerst dat t een speelgoedautotje was met die enge rat erop. Brrrr....
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, wat zijn ze leuk, Rikkie en Rakker met hun mooie jasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet little mice !! ... with their fantastic jacket, smiling! They are not really afraid !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rikki en Rakker, ohhh wat een heerlijk stel is het geworden Albèrtje. En wat bult vulling gaat daar in hé. In mijn piepkleine beertjes verbaasd me dat al laat staan deze joekels, hihi, een lekker vol buikje. Mooie serie foto's met enig verhaal erbij 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn ze super leuk geworden. Rikki en Rakker wil je wel tegenkomen. De jassen met logo is helemaal goed gekomen. Nou heb ik ook meteen de auto met rat gezien. 😂 mooi verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die ratjes leuk geworden met die stoere jassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ratjes, en het verhaal schitterend om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, je hebt er een poppenverhaal van gemaakt.
    Ik vind die 2 erg grappig, de rat op de auto is toch best wel eng! Nee geef mij maar die 2 knapperts :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker feest met dit stel. Mooie auto, ze passen er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, ik ben smoorverliefd op je ratjes😍😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een dotten! Die jasjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen