Pagina's

vrijdag 12 april 2024

Met nieuwe verf........

Ja, dat schilderde toch
heel anders en heel fijn.
Paddestoelen is toch wel
 helemaal mijn ding.



En zeg je paddestoelen
dan horen daar kabouters bij.
Deze steen was erg ruw
dat is minder geschikt.
Voor mij toch wel een beetje
 een uitdaging:)))


En deze was veel te glad.,
ook dat is een dingetje.


Nu ben ik met een
 Santorini steen begonnen
Dat is weer heel anders
 maar pakt goed uit.


De goede stenen uitzoeken.......
is ook een leerproces maar.....
al doende leert men.

Lieve groet Albèrtje ❤️ 



10 opmerkingen:

  1. Je word een echte stenen kunstenaar! Heel mooi met die nieuwe verf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan. Ben ook weg van de kabouters van Rien Poortvliet. Je bent ook een kei in het maken van kabouters van vilt. Maar het zoeken naar de juiste stenen werkt ook ontspannend, lijkt mij. Net als schelpen zoeken. Groeten van mij.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi. Veel verschil dus in stenen.
    Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die paddenstoelen. Helemaal in de ban van stenen, leuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk! Zoek je de stenen buiten, of koop je ze speciaal? Fijn dat de nieuwe verf goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gewoon
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je wordt zo nog een kei in het schilderen en vinden van de juiste stenen ;) Heel mooi gedaan weer, fijn dat je nieuwe verf goed bevalt en een mooi resultaat geeft. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Albèrtje dat je dat allemaal precies aan het uitzoeken bent. Vind trouwens dat kaboutertje op de schommel ook erg leuk geworden. En fijn dat de verf duidelijk een stuk fijner werkt. Maar de juiste stenen vinden lijkt me wat lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ontstaat er een mooi kabouterwereldje van stenen.

    BeantwoordenVerwijderen