Pagina's

dinsdag 30 april 2024

Dankbare dinsdag...........

 Jaaaa .....vandaag mag ik !!

Ik vond 
dat ik er lang op moest wachten.
Maar nu is het dan zover.


We gaan nog steeds apart
 met het vrouwtje uit wandelen.
Weet je waarom ??
Als we een beetje klierig zijn
 naar elkaar, 
( dat komt wel eens voor)
vindt ze dat vermoeiend
 en corrigeren is dan ook heel lastig 
want wie doet het dan verkeerd.
(Tja ik natuurlijk niet ha ha.)
Maar dat geeft ook niet 
want alleen op pad
dan heb je ook
 een beetje extra aandacht
en daar hou ik wel van !!

Op zaterdag ga ik heel graag mee
want dan is het voetbal.
En altijd moet ik daar
 even naar kijken.
Zo leuk vind ik dat,
het vrouwtje moet dan wel
  wat geduld opbrengen.
want ik kijk m'n ogen uit.
wat een leuk spel.
Blij dat ik alleen mee mag
want Fosse vindt voetbal 
geen bal aan.


Maar gaan we naar de hei,
dan moeten wij weer geduld hebben.
Want het vrouwtje moet eerst nog
haar haren föhnen.
En dat duurt wel even, 
we bekijken het vanaf de overloop
en de trap.

Zucht..........


Maar dan eindelijk gaan we
 ik heb de mooiste plek voorin.
Ha ha zie me eens zitten......
als een prins.
oh nee een prinses :))


We waren ook nog
even op bezoek bij Dana.
Wat een stel puppy's zeg !!
We zitten hier aan de riem,
omdat er hazen in het weiland liepen,
mmmm.....
er wordt van ons verwacht
dat we die met rust laten. 
 Dat is wel lastig.
Maar dat kroost van Dana 
vonden we wel interessant.


Nou voor nu is het wel 
weer mooi geweest.
Ik sluit af met een filmpje.

Goed op die gekke Fosse letten :))))


Poot van Tjebby.


Ook weer klaar 
en Tjebby tevreden :))

Lieve groet Albèrtje 





 

7 opmerkingen:

  1. Geweldig Tjebby. Jullie hebben het goed voor elkaar. Geniet er maar van. Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal tjebbe, jullie zijn geweldig.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjebby toch, je gaat toch niet klieren met Fosse, je gedraagd je wel toch? Leuk filmpje van jullie in de plas. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet toch zo van je hondenverhaaltjes, Albèrtje... En je schrijft geweldig leuk!
    Ik zie een stelletje waterratten op het filmpje... hoe leuk is dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig om weer allemaal te bekijken Albèrtje, het lijkt me voor jou ook vaak behoorlijk vermoeiend om die donderstralen van alles te leren. Ze hebben beide een heel ander karaktertje net als bij mensen en dat botst weleens met elkaar natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha,ha Tjebbe, je hebt er weer een leuk verhaal van gemaakt :-) Jullie kunnen hard rennen zeg! En dan lekker in een plas spelen, jullie boffen maar met zo’n lief vrouwtje. Groetjes Tjebbe, doe je ook de groetjes aan Fosse voor mij. Tot de volgende keer. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen