Pagina's

dinsdag 9 april 2024

Dankbare dinsdag........

Hoera hier is Fosse.....


Eindelijk mogen we
 weer eens mee doen.
Hebben jullie ons gemist ?? 

Volgens het vrouwtje zijn er ook 
andere zaken die 
besproken moeten worden in dit blog.

Nou ja,......als hond snap je dat niet
 maar nu een 
verslag van gisteren.

Heel vroeg gingen we
in het blauwe autootje
 naar de hei Jippie !!


En al komen we daar heel vaak
het is altijd een feest. 

Ik ben daar begonnen om
eens heel goed te rollen
 door het natte gras.
Daar wordt je lekker schoon van.
( volgens het vrouwtje vies
maar daarvoor ben je op de hei )


Zo lekker is dit !!


Tjebby en ik hadden echt
 de lente in de hondenkop.
Lekker de poten
helemaal los.

We zijn al weer flink gegroeid
Tjebby is wel 8 kilo zwaarder dan ik.
En dat geeft ook problemen.
In de auto neemt Tjebby
 de hele bench in beslag.
met als gevolg
dat ik achterste voren zit geperst
en niks kan zien.
Daar heb ik dan ook best 
over geprotesteerd.
Ik laat me niet wegzetten 
in een klein hoekje.
Ze tillen mij er dan wel in,
maar ik zet de poten stijf.
Dan moeten ze er 
veel moeite voor doen,
om mij naast Tjebby te krijgen.
En dat heeft gewerkt :))

 Nu heb ik het echt goed voor elkaar,
ik heb een prachtig plekje 
in de kleine kofferbak,
maar met alle  ruimte 
voor mij alleen.
Dat is nu goed geregeld !!
al zeg ik het zelf.


En nu zorgen dat Tjebby voorin blijft.

We moesten ook nog weer zo nodig 
samen op de foto.
Waarom dat uitgerekend op de hei moet ??
Daar is stil zitten een heel dingetje 
voor ons.
Maar vooruit 2 tellen....
snel knippen en klaar.


Nog even in het zwembad,
die weten we ook te vinden.



Na een uurtje weer naar huis,
maar ik zeg......
Een goed begin van de dag!!
Tot later........
Poot van mij en Tjebby.🐾


Ja ja, af en toe mogen jullie
gast schrijvers zijn.

Lieve groet Albèrtje ❤️ 






12 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te lezen, dat jullie prachtige gezonde deugnieten zijn. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig stel toch samen, goed zo fosse al ben je de kleinste niet op je je kop laten zitten😉wat een leuke gast schrijvers heb je Albértje
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Fosse, dat heb je mooi voor elkaar gekregen. Wat heerlijk voor jullie daar op de heide, écht een uitstapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, mooie hondenavonturen. En thuis samen in bad lijkt me?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, wat een verschil tussen deze twee "boefjes"! Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk …..Leaf is erg jaloers nu….zij wil ook !…mag ze de volgende keer mee? …liefs van mij 🍀🐾🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe kan dat toch, dat verschil :-) Een heerlijk blog met zo veel leuk humor erin. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie maken wat mee! Maar laat je niet in een hoekje drukken hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, jullie houden je baasjes wel bezig zie ik! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die eerste foto van Fosse echt schitterend Albèrtje, jullie maken wat mee Fosse. Heerlijk dat ravotten op de heide. Prachtig ook die foto met de tongen die bijna op de grond hangen. Wat zullen ze later bij thuiskomst heerlijk in slaap vallen. ze groeien als kool, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoveel dat me herinnert aan de jonge Dientje. Leuk hoor. Gelukkig heeft nu iedereen zijn eigen plekje in de auto. Niets vervelender dan in de verdrukking te zitten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn hè, weer naar buiten, jullie kunnen je goed uitleven enne dat laatste bad schijnt erg gezond te zijn, toch? Sommige mensen gaan daarvoor zelfs "op stap", maar die moeten er voor betalen...

    BeantwoordenVerwijderen