Pagina's

vrijdag 19 april 2024

Leuk, leuk........

Gister was er een vriendinnetje jarig,
dus dat moest gevierd worden. 
Er kwamen meer 
vriendinnetjes bij Ina langs.
De gesprekken gingen o.a.
over creativiteit,
ik vertelde dat ik me
op dit  moment vermaak
met het  schilderen van stenen.


Zo grappig.......
Zegt die mevr. 
nou we hebben er pas 
eentje gevonden,
op een plekje in het bos
 bij de paddentrek
zo mooi.
En .......meegenomen 
 om te bewaren:))

Ha ha dat is weer een mooi
compliment in the pocket.
Toen ik haar vertelde 
dat ik hem daar neergelegd had,
hebben we er smakelijk
 om gelachen.
Ze vond het zo leuk en ik
natuurlijk ook.

Deze week heb ik er 1 gemaakt
in opdracht van een kleinzoon
die bij een boer werkt.
Oma maak je er voor mij 1 
met een koe :))


Maar de volgende koe
wordt anders.
Meer het soort waar
hij op zaterdag mee werkt.
Deze een jersey koe.


Denk wel
dat daar eerst 
 flink oefenen
aan vooraf gaat.
Maar dat is weer een
 prachtige uitdaging.
En dan zien we wel of het lukt.

Lieve groet Albèrtje ❤️

7 opmerkingen:

  1. O, wat leuk, dat compliment, dat je het zo hoort van iemand die jouw steen gevonden heeft!
    Ik heb wel vertrouwen in die koe die je gaat maken. Succes en veel plezier met je stenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat grappig dat iemand je steen gevonden heeft en het je gewoon kan vertellen. Nou ik denk dat de Jersey koeien jou ook wel gaan lukken. De koe is ook gaaf. Succes.
    Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik zei het laatst al, als ze een steen van je vinden, dan gaat hij mee naar huis om te bewaren :) Leuke koe, jij vermaakt je voorlopig nog wel ;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is leuk hè, iemand die je steen heeft gevonden en hem dan ook nog wil bewaren...
    Die steen heeft vast nòg meer waarde gekregen doordat ze nu ook weet wie hem maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toeval dat een bekende een steen van jou heeft gevonden. Compliment dat ze hem gaat bewaren. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ik snap dat je daar lol om had.
    En wat maak je toch leuke schilderingen op die stenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk toeval Albèrtje dat iemand een steen van jou vond en er zo blij mee was dat hij mee naar huis gig. Mooi compliment en je stenen zijn ook steeds prachtig, ook deze koe is enig geworden. De andere koe gaat je vast lukken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen