Pagina's

vrijdag 8 maart 2024

Muizen kind.......

Alweer even geleden
haakte ik deze onderdelen
 van muis. 


Inmiddels zit muis in elkaar en.....
hij heeft ook een broek aan.
En daarbij nog een pet.


Zoals je kan zien,
is dit muizen kind niet groot,
hij past in mijn hand.

En samen met moeder muis
een mooi stel.


Maar er komen er nog meer.
Alles uit dit boekje....


Deze heb ik mezelf
vorig jaar een keer cadeau gedaan.
Het staat boordevol patronen
van familie muis en kleding.
Echt wel een leuke aanwinst
waar ik veel uit wil maken.

Lieve groet Albèrtje 


12 opmerkingen:

  1. Muisjes passen helemaal bij jou. Wat heeft het muizenkind een geweldige broek en pet gekregen, hij (denk ik😉) ziet er heerlijk ondeugend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er schattig uit. Leuk gedaan.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, super leuk boekje, Lydia heeft het en ik heb het bij haar bekeken. Wat een prachtig muisje heb jij weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, zo'n kleintje er bij.
    Dank voor de boekje-tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze enig! Oh, en je hebt dat boek... hoe leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke muisjes, ik vind het ook altijd fijn, dat als ik een boekje heb, om er veel uit te maken. Komt er nu een vader muis? Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige muizenjongen geworden. Leuk met dat broekje en pet. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk hoor, wel priegel werkje denk ik
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig stel zo samen Albèrtje, en zo leuk ook de ballonvormig jurk van moeder. En kindlief heeft ook al prachtige kleding van je gekregen. Lijkt me zeker een heel leuk boekje waar we nog mooie werkjes van jouw hand hier kunnen gaan bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerds
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gepriegel, maar wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen