Pagina's

dinsdag 26 maart 2024

Dankbare dinsdag.......

 En dan ben ik bijna weer jarig :))))
Dit jaar op eerste paasdag.

Het cadeautje van manlief is al binnen.
Ik ben nu toe aan wat betere verf
voor het stenen schilderen.
En dat is deze verf.......


Ik zocht een paar
 mooie kleurtjes uit.


Alles gekocht bij
De shop met alles voor
de stenen schilder hobby.

Wat penceeltjes
en zwarte stiften 
om lijntjes te maken.


Het was zo leuk verpakt 
en er zaten ook
 hele mooie stenen
in het pakketje.
Dat zijn leuke cadeautjes 
die je er zomaar bij krijgt.


En dan zijn de Santorini stenen
echte hebbedingetjes.
Ze zijn wit en glad,
daar ga ik binnenkort
mee aan de slag.
Ben zo benieuwd 
hoe dat zal gaan.


En dan ook nog 
een beschilderde steen,
door Kelly zelf gedaan.


Super leuk om dit 
als verrassing te krijgen.
Mijn schat van 
is al binnen.
Heel erg blij mee.

En dan moet de verjaardag 
nog beginnen.

Lieve groet Albèrtje ❤️

12 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk cadeau! Daar kun je weer hele mooie dingen mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk cadeau om uit te pakken. Jouw vingers jeuken vast al om er mee aan de slag te gaan. Alvast een fijne verjaardag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die verjaardag van je gaat al opschieten...
    Wat een superleuk cadeau heb je al gekregen! Wedden dat je al bent begonnen met die kwastjes en potjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is leuk!!! nog 5 nachtjes slapen dan zijn we jarig😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke post, super om te zien en lezen dat het pakketje zo positief ontvangen is. Ik wens je veel plezier ermee en alvast een super fijne verjaardag gewenst! Lieve groeten Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi kado. Mocht je het al uitpakken? Je vingers kriebelen al? Ik wens je alvast een fijne verjaardag. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit cadeau komt je goed van pas! Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt werken met deze mooie materialen.
    Dat je op eerste Paasdag jarig bent, geeft je verjaardag vast een extra mooi tintje. Gefeliciteerd alvast en een hele mooie dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig cadeau heb je alvast gekregen voor je verjaardag Albèrtje, daar kan je zeker wat mee. En met deze hoeveelheid kun je nog vele kilo's stenen beschilderen, haha. Wat kreeg je er ook prachtige stenen bij en lief dat zelf beschilderde steentje wat je kreeg. Ben heel benieuwd of het inderdaad veel beter schildert. Succes in ieder geval!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super mooi zeg. Veel succes. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk cadeau, ik snap dat je daar blij mee bent :) Ik ben benieuwd naar de eerste resultaten. Leuk dat ze er mooie stenen en een zelf bewerkte/gekleurde steen bij hadden gedaan, nog meer inspiratie;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk cadeau, daar kun je mee uit de voeten. Voor zondag wens ik je alvast een gezellige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen