Pagina's

dinsdag 5 maart 2024

Dankbare dinsdag.......,.,.


Gekke hondjes,
maar dan niet die van mij.
Deze week even wat anders.
De gekke hondjes had ik gezien
Mooie tekeningetjes
en fijne inspiratie.
Het leek me wel een goed idee
om dat eens op stenen te proberen.

En zie hier ....... 


Ha ha leuk hoor :))
daar kan ik me goed in uitleven.


En al gauw volgen er meer.


En ook eens wat 
met kleur proberen.



Honden pootjes mogen natuurlijk
 ook niet ontbreken.


Mooie serie,
ik ben best wel tevreden 


Nog even aflakken en ....
Klaar !!


Lieve groet Albèrtje 

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave hondjes heb je geschilderd op de stenen, super mooi hoor.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zijn ze geworden :-) Leuk elkaar inspireren! Groetjes en een fijne dinsdag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinig stel! Daar moet ik spontaan van glimlachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk en humoristisch! Hebben de kids ook nog meegedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk, guitig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Albèrtje, weet gewoon niet wat ik zie, wat zijn ze prachtig geworden. J e kan ze bijna verhaaltjes laten vertellen in een strip verhaal. Ze zijn echt SUPER geslaagd mijn complimenten👍🐶🐶🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kun je zéker wel tevreden mee zijn, ze zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige leuke hondjes op stenen!!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen