Pagina's

dinsdag 1 november 2022

Dankbare dinsdag..........


En toen was de herfstvakantie
weer voorbij.
De logeerbedjes weer leeg.
Na de meisjes kwamen nog 
de kleinste jongetjes.

Dikke schik met de boefjes
en er is wat afgescheurd
op de loop fietsjes
 hier achter het huis.
Kleine Maxjes in de dop.

Vanmorgen ( lees maandagmorgen)
zag ik de opkomende zon met wat nevel
over de weilanden.
Nou zie ik dat wel vaker,
maar dit was zo bijzonder


Het lijkt wel een sluier
van zonnestralen !!!
Ik heb er een poos naar staan kijken.


Verder kwam ik thuis
met een flinke bos mooie herfstbladeren.
Ik verzamel wel eens wat,
maar kleindochter Elora kan er ook wat van.
ze liggen onder een theeblad te drogen.
Samen met de bladeren
 die Elora vorige week al gevonden had.
Ze gaan dan met een volgend ritje mee
naar Oldebroek.
Natuurlijk wil oma nog wel es weten
wat Elora daar van gaat maken.

De kleine takjes verzameld oma
voor een nieuw projectje :))


En kijk......
mijn herfstkrans nog een beetje bij gewerkt.
Waar mooie blaadjes
al niet goed voor zijn.


En dat allemaal op een mooie morgen.

Lieve groet Albèrtje




10 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blogbericht! Ik word er zelf ook helemaal blij van... Ik zie het gewoon voor me; hahaha, die kleine Maxjes...
    Het is zò genieten met dat kleine spul, juist de kleinste dingen worden bijzonder!
    Prachtige foto's maakte je van de eerste zonnestralen; ik kan me voorstellen dat je stil wordt van zo'n tafereel...
    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was genieten weer met je kleinkids, schitterende foto met die zonnestralen, prachtig begin van de dag.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die zonnestralen! Het heeft bijna iets magisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die zonnestralen die je hebt gevangen! Prachtige start van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto! En ja, wat is dit leuk om te lezen en te zien! Heel mooi, die bladeren bij je krans, die op zich al prachtig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij toch een heerlijke herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een heerlijke dag Albèrtje, en die foto met de zonnestralen is heel bijzonder, zo kom je dat niet vaak tegen, bijna hemels!!! Mooie al die herfstbladeren en je gezellige herfststukje. Puur genieten allemaal.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. creatieshaken-ria1 november 2022 om 21:41

    Prachtig je foto,s en heel aparte zonnestralen.Gezellig dat de kleintjes zijn wezen logeren.

    BeantwoordenVerwijderen