Pagina's

vrijdag 11 november 2022

Beertje en Haas.............

Onder het toeziend oog
van beertje......


Wordt er gewerkt aan een haas :)))
nog 1 pootje en 2 oren te gaan.
En dan nog een broek en truitje.
Zelf ben ik ook nieuwsgierig
 hoe deze  gaat worden.


En  een  nieuw bolletje wol
voor een paar mooie sokken.


Een nieuw sokkengaren
die ik nog niet eerder gehad heb.
Mooi bolletje
lekker kleurtje
en breien maar.


Ik moet eerlijk zeggen het is prettig
garen om te breien.

Lieve groet Albèrtje



 

10 opmerkingen:

  1. Beer en Haas zijn nú al goede vrienden, zo leuk hoe ze daar samen in je handwerkmandje zitten en liggen. Ik hoop dat Beer je aanspoort om Haas snel af te maken, want ik ben ook beni hoe hij er in levende lijve uit gaat zien!
    Ik hoor Beer zelfs fluisteren 'als ze die sok nou maar even laat liggen, dan gaat het sneller'....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat tweedspikkeltje in het nieuwe garen!
    Net als beer en jij ben ik ook benieuwd naar haas, maar ik wacht weer geduldig tot we hem te zien krijgen op je blog 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria11 november 2022 om 11:32

    Beer en haas wat een leuk stel,bent benieuwd hoe het gaat worden.En mooie sokken wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig beertje, hopelijk is haas ook zo’n lieverd. Wat ziet de sokkenwol er lekker uit. Daar wil je wel sokken van. Succes met alle breiwerk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sokken breien, heerlijk om te doen :-)
    En Haas wordt vast ook leuk, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoesje dat beertje, ben heel benieuwd hoe haas er uit komt te zien als alles gevuld is. Prachtig gemeleerd sokkenwol bolletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat beertje je gezelschap houdt terwijl je haas maakt. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi sokken garen en benieuwd hoe haas eruit gaat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beer wacht op de komst van haas. Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit gaat zien en ook naar je sokken ben ik benieuwd. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt leuk, een vriendje voor beertje? Mooi garen, Àlbertje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen