Pagina's

vrijdag 18 november 2022

Een goed gesprek.........

Dat had ik de afgelopen dagen met Apie.
Want ik wil ook wel eens weten wat daar 
allemaal aan het handje was.

Apie vertelt.......
de kabouters willen dit jaar
de hulppieten zijn,


Dat werd besproken met Opa Piet
aan de picknicktafel .
Opa Piet vind het allemaal prima.


En dat is nou juist HET probleem.
Want je kunt geen hulppiet zijn
 zonder pietenmuts.

 Kijk deze Piet is z'n mutsje al  kwijt
en weet je waar die nou  gebleven is ?   .......


Kabouter dutje,
de slaapkop heeft hem op.
Maar ik zie dit niet goedkomen want,
Kabouter dutje slaap vaak de hele dag,
daar kan je zeker 
geen hulp van verwachten.


 Ik weet het nog zo net niet
of dat allemaal goed komt.
Gelukkig is het nog geen 5 december,

Vandaag  ga ik met Apie
de stroomkast maken 
zodat we licht hebben,
en dan kan het inpak festijn 
beginnen......... hoop ik.

We gaan het zien.
Ik heb Apie de opdracht gegeven
goed op  te blijven letten .
Want je weet maar nooit.

Lieve groet Albèrtje 



7 opmerkingen:

  1. Het is fijn dat Apie elektricien is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, van tijd tot tijd is een goed gesprek met je personeel belangrijk hoor Albèrtje... Dat zie je maar weer!
    Kabouter Dutje kan misschien maar beter een slaapmuts krijgen. Wat een luilak zeg...
    Je hebt nog een heleboel te doen en ik hoop dat het spul je gaat helpen en geen dwaze dingen gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria18 november 2022 om 10:10

    Het gaat vast goed komen met zoveel hulp om je heen.En je heb nog even wat tijd voor het 5 December is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wakker maken, zou ik zeggen. Foei toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een belevenissen toch allemaal, als dat maar op tijd goed gaat komen. Kabouter dutje, hihi, heerlijk hoe je dat allemaal verzint Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannende belevenissen weer , hoe gaat dat aflopen. Ben benieuwd
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen