Pagina's

vrijdag 4 november 2022

Bloemen ABC.........

Verder met het bloemen ABC
van Akkelien 

De u van ui,
maar dan de sier ui.


Ik haakte er 2


Na de  U de V
van vergeet  mij niet 
een heel klein bloemetje
Die je vroeg in het voorjaar al kan vinden.


Hiervan heb ik er ook weer twee.


En de W van winterakoniet.
Heel mooi dit gele bloempje.


Ook hiervan heb ik er weer 2
Geen idee waarom
 ik er altijd meer dan 1 haak:))


Maar dit is weer een mooi kringetje


Ik rijg ze weer op een pen
die ik wil gebruiken voor mijn projectje


En dan ook nog een mandje met bloemetjes
die over zijn !!


De stand van zaken...........
Nog 3 te gaan !!!!

Lieve groet Albèrtje






9 opmerkingen:

  1. Dat mandje met overgebleven bloemetjes vind ik toch zo lief staan... Daar komt vast wel een bestemming voor.
    Je bent nu een heel eind met het ABC en we gaan vast nog zien wat er met al die bloempjes op de breinaald gaat gebeuren!
    Ben je ook een vroege vogel (zie vroege reactie op mijn blog) of heb je ook last van 'de klok verzetten'?
    Groetjes en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben zeker een vroege vogel maar dat klokverzetten daar hou ik ook niet zo van

      Verwijderen
  2. creatieshaken-ria4 november 2022 om 10:29

    Prachtig je mandje met bloemetjes leuk voor op een kaart.Benieuwd wat het gaat worden de bloemetjes op je breipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mand vol bloemen, geweldig! Zo benieuwd naar je uiteindelijke project!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige mand met bloemen, brengt veel kleur in huis. Arme bloemen die aan de pen zitten, haha, maar straks krijgen zij hun bestemming. Dat wordt vast kleurig en fleurig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog maar drie bloemen te gaan, heel leuk om ze hier zo samen te zien en de extra bloemen in het mandje krijgen zeker een bestemming.
    Het staat in ieder geval heel ook vrolijk, MOOI.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bloemen zijn het weer. Een vrolijk geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke vrolijk om naar te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen