Pagina's

dinsdag 6 juli 2021

Dankbare dinsdag........



Verrast was ik,
 toen ik hoorde dat ik de give away
had gewonnen van Conny
 De postbode  had hem snel bezorgd.
Een  mooie tas, door Conny gemaakt !!


Zo'n gezellige tas
 ga ik lekker veel gebruiken,


Met aan alle kanten verschillende
lapjes is het een mooie unieke tas !!
Dank je wel Conny, 
ik ben er heel blij mee.

Er viel ook een envelop uit België op de mat.
Gezellige post van Els
een boekje door Els zelf geschreven
 daar ga ik me  eens in verdiepen.


daarbij leuke plaatjes met teksten en  plakkertjes,
die komen altijd van pas.


Maar dit kaartje.......
daar kan ik me helemaal in vinden
 op deze  Dankbare dinsdag !!!!


Dank je wel Els,

Lieve groet Albèrtje


12 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zoveel moois in je brievenbus te krijgen! Conny heeft een prachtig tasje gemaakt en wat leuk dat jij er nu gebruik van kunt maken.
    Een hele ware spreuk! Leuke post van Els, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan. Wat een leuk boekje kreeg je ook. Mooie spreuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe tas heb je gekregen van Conny,schitterend gewoon, komt heel goed van pas bij jou. En de post uit België van Els ook super leuk, en met zo,n mooie tekst gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zulke post, daar word je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas heb je gekregen. Mooi boekje en tekst is super, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd post om blij van te worden. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en mooie tas, en dan nog meer post waar je blij van word.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke verwennerij deze week Albèrtje, heel veel plezier me je prachtige tasje, en dat boekje is ook heel speciaal, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat je zo verwend bent, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat deel je weer veel moois Albèrtje! We hebben inderdaad heel veel om dankbaar voor te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jij gewonnen hebt, zo'n tas komt altijd van pas. Leuke post heb je gehad, dat geeft de dag toch weer een leuk tintje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel graag gedaan, blij dat je blij bent!

    BeantwoordenVerwijderen