Pagina's

vrijdag 23 juli 2021

Crea 5221 ....O


Na de kleur geel
haak ik verder met Oranje.
Met een beetje zalm kleur erbij
heb ik toch weer wat bolletjes gevonden.

Granny's
(de laatste toer moet nog)


Het kleurt best leuk bij elkaar,


Oranje is toch een beetje een kleur 
die ik niet zo gauw zal gebruiken.
Maar dit komt wel goed.


Bij de O dacht ik in eerste instantie
aan een Ooievaar.
Dus van Oranje naar de 
Ooievaar.


En daar heb ik ook nog foto's van. :))


Verder ben ik een echt Ochtend mens !!!

Eens kijken wat er verder voor crea is gebeurd.

meer crea op......

    Elizabeth     Marjan
               Josephine  
                Sandra      Akkelien
              Carmela       Anita
                Francoise      hobbyloes
               Toos      Annet
                Petra      Lydia  
                  Conny       Annemarie 
              Celine      Marie Louise
                Anie      Angela.


Lieve groet Albèrtje

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Albèrtje... , hier nog een ochtendmens...
    Ja, je hebt oranje en je hebt oranje! Maar jij koos wel de mooie variant en wat staat het prachtig bij het oker en zalm. Het wordt een hele mooie deken!
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ik daar nu niet aan gedacht heb, aan ooievaar ;) Jij hebt de O mooi uitgewerkt, ook ik ben meer een ochtendmens :) je deken gaat zeker mooi worden, fijne dag Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, ik lees de reactie van juffrouw Ooievaar, hierboven, ik dacht de hele tijd al aan ooievaars, maar heb ze zelf niet in de blog verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fraaie kleurcombinatie, leuk hoe je telkens weer bolletjes samen combineert. En prachtig dast ooievaarsnest,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oranje mooie kleur nu in de sport, van de O van olympische spelen. Maar in jou werkjes zijn ze ook mooi, net als de mooie ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat mooi hoor dat Oranje in je deken.
    En die foto dat de Ooievaar net zijn kuiken eten geeft, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet eruit als een interessant haakproject. Ik ga zo even zoeken op de blog naar het begin. Voor de Ooievaar maak ik altijd even tijd (ik werk op het Ooievaarsnest) en ook ik ben een ochtendmens. Heerlijk die stilte als de rest van de wereld nog binnen zit.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk die kleine grannies, fantastisch toch die ooievaars.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt het kleurverloop van je granny's mooi!
    Ooievaars met jong zijn prachtig om te zien. Helaas komen ze bij ons niet voor. Dat is natuurlijk jammer, maar het geeft me daardoor nu wel een 'vakantiegevoel' als ik ze wel eens in het echt tegenkom ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik dacht aan ooievaar, maar mijn fantasie laat me even in de steek met glasprojecten. Oranje hoort bij mijn lievelingskleuren (rood, oranje, geel). Het doet me denken aan mooie zonsondergangen en zonsopgangen. Grappig, toen ik jong was, was ik echt een avondmens en tegenwoordig kun je me om 6 uur al aan het ontbijt vinden. Wakker door het gefluit van alle vogels...

    BeantwoordenVerwijderen