Pagina's

vrijdag 2 juli 2021

Deken update........


Weer een blok BIJNA af.
Nog een paar toer eraan
dat dacht ik gisteravond nog even te doen,
maar dat is mislukt. 

Ha ha we komen in de zomer modus,
ik merk dat ik dan ook graag eens lees.

Maar dit komt wel goed.


Als geel eraan zit
 ziet het er toch weer heel anders uit.


En ik maak tussen door 
nog even een kraamcadeautje af.
een lekker klein werkje.


En verder had ik gister
 nog een gezellig momentje
met mijn vriendin Gerrie.
Onze vriendschap dateert al
 vanaf de schoolbanken.
En het was weer perfect
( had ook niet anders verwacht :)))


 Fijn weekend,



Lieve groet Albèrtje


11 opmerkingen:

  1. Wat wordt het een mooie regenboogdeken!
    Geweldig dat je al zo lang bevriend bent met Gerrie, jullie hebben bijna jullie hele leven met elkaar gedeeld!
    Wat een prachtig boeket om het weekend mee in te gaan, ze komen vast uit eigen tuin?
    Fijn weekend ook voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken wordt enig! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken wordt prachtig en wat een goede quote!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi haakweek het wordt een vrolijke regenboog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt Echt mooi, en de lunch was super gezellig. Heel dankbaar voor onze vriendschap 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat wordt je deken mooi Albèrtje... Ik vind het kleurgebruik zo mooi! En ook de overgangen zijn geweldig van paars naar blauw en dan naar groen en weer naar geel... Een beauty!
    FIjn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je deken gaat PRACHTIG worden, heerlijk vrolijk en handig steeds zo'n baan te maken en dan weer vast te zetten. Wat leuk zeg een vriendin al zolang te hebben, jullie kunnen met elkaar lezen en schrijven.

    Fijn weekend......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal het zéker geweest zijn, een perfecte dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet alleen een mooie deken, maar ook een mooie vriendschap. Prachtig boeket.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt je deken mooi zussie. Fijn dat Gerrie al zolang vriendin is. Dat kan ik niet zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen