Pagina's

vrijdag 16 juli 2021

Kraam cadeautjes.......


Meestal heb ik wel wat klaar liggen, 
Sokjes, knuffeltjes of een dekentje.
De knuffeltjes.........
daar was ik even doorheen.
Dus ik moest, nog even aan het werk,
nou ja moest......
ik WILDE  nog even aan het werk !!
Zo'n knuffeltje met een zacht doekje
is altijd gezellig.
Stofjes nog genoeg :))
en kiek hier een rose exemplaar !!


Ze zijn erg leuk om te maken.


Een dekentje en een paar sokjes,
die lagen al klaar.


Even netjes inpakken
en afleveren bij Oma Gerrie
die het zal bezorgen
bij haar dochter en schoonzoon.
Het kleine meisje heet Aida,
haar grote broer Luca.


En ik heb inmiddels al gehoord dat
het goed ontvangen is.
Heel leuk om zo kraamcadeautjes te maken,
het geeft je een goed gevoel.

Maar de voorraad moet weer aangevuld 
dus.............
Ik hoef me niet te vervelen
 ik kan zo weer verder.

Lieve groet Albèrtje

10 opmerkingen:

  1. Leuk hè. Ik heb ook altijd een paar cadeautjes op voorraad liggen. Fijn dat het zo goed ontvangen is. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kraamcadeautje zeg, prachtig en de kleuren passen weer zo fantastisch bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij al die leuke kraamcadeautjes, wat doe je dat leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig cadeau! Super leuk, zo'n combinatie van haken met een lief stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij mooie cadeautjes voor Aida gemaakt zeg! Wat zullen haar ouders daar blij mee zijn. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk je zelf gemaakte spulletjes zeg.
    Heel leuk om cadeau te krijgen..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig. Mama en kind zullen zich heel verwend voelen. En het is geen straf om nieuwe voorraad te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kleurtjes, mooi pakketje zo! Heel leuk, zo'n knuffeldoekje. Ik maakte er al eens een paar met een berenkoppie, het doekje ook gehaakt. Ook een leuk idee om er een gezellig stofje bij te kiezen en een doekje te naaien.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is toch een verwennerij als je dit cadeau krijgt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen