Pagina's

dinsdag 25 augustus 2020

Dankbare dinsdag...............


Een nieuw boek aangeschaft,
Dat doe ik niet zo vaak.
Maar deze leek me erg leuk
( en hij IS leuk)
Patronen en leuke items om te maken.

Ik ben altijd erg voorzichtig
 met een handwerkboek kopen,
vaak maak je er maar 1 dingetje uit
 en dat vind ik dan zonde van de centjes.

Maar granny's komen altijd weer terug 
vandaar deze aankoop.
En ik ben er heel blij mee.


Ik kan weer wat moois uitzoeken,


Deze sokken rolden nog van de pennen,
lekker zomers kleurtje vind ik.
Op naar de volgende.....


Lieve groet Albèrtje


 

10 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk wat betreft die boeken hoor... We gaan vast zien wat je met die mooie granny squares van plan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is vast een leuk boek en je sokken zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een fijn boek en wat mooi zijn je regenboogsokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met je nieuwe boek; grannypatronen zijn nooit weg en ze passen ook bij jou.
    Leuke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk boek Albèrtje. Je sokjes zijn mooi geworden maar dat wist je al.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O die sokken. Ik ben er helemaal verliefd op.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk kleurtje !
    Lekker wat uitzoeken in een nieuw boek, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf jaloers op mensen die sokken kunnen breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke sokken. Veel plezier met je grannyboek.

    BeantwoordenVerwijderen