Pagina's

vrijdag 21 augustus 2020

Van alles wat....

 

Ik ben echt met  allerlei projectjes bezig.
En er komt maar zo weer wat bij.,

Zoals nieuwe sloffen voor moes,
de oude zat een gat in.


Maar eigenlijk......
 is het veel te warm om te breien,

En ook de granny's zijn nog niet af,


 Dan nog mijn sjaal,
ook dat gaat nog niet zo hard,
maar ach..... het heeft de tijd 
zo koud is het nog niet :))


We hadden vandaag iets bijzonders
 zien lopen in een wei.
Maar we wisten niet goed wat het waren.
Vanavond nog even terug geweest met Joël,
Het is een Mara  !!


en deze even van het net afgeplukt
om hem nog eens beter te bekijken.


Wat er ook liep
dat is deze
de Chinese muntjak.
Dat lijken reeën maar dan in het klein.
En die kwamen zo naar je toe.


Ha ha Joël was er helemaal weg van
en dat snap ik helemaal.


Lieve groet Albèrtje









10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige exotische dieren! De mara vind ik lijken op een grote haas maar dan met hondenoortjes ;o)
    Gezellig zo'n wandeling met Joël!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wol voor de sloffen voor je ma, je bent weer met veel dingen bezig, zolang het warm is doe ik niets ;-)
    Op de eerste foto lijken ze net op kangoeroes, mooie diertjes zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder zeg opeens deze prachtige dieren te zien lopen, dan knipper je wel even met je ogen, prachtig zijn ze.
    En heerlijk de verschillende projectjes, met dit weer kan je dan als je er zin in hebt het een of ander even oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave beesten zeg. Nooit gehoord van die naam: Chinese muntjak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent niet alleen hoor met al die projectjes!! En een Mara, nog nooit van gehoord, muntjak eens gezien in de zoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heb ik net een wintersjaal afgebreid, oef... ook ik wissel graag af tussen haken en breien.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat Joël er helemaal weg van is, het lijken me heel aardige dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig die mara's, ik heb ze ook al eens zien lopen. De muntjak heb ik nog nooit gezien.
    hier gaat het haken en breien ook niet hard, komt wel weer als het wat koeler is volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a nice color you chose! Sweet little animals! Have a good summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was ook echt warm de afgelopen periode. Bijna te warm om te handwerken maar sloffen en een sjaal heb je gelukkig nog niet direct nodig.

    BeantwoordenVerwijderen