Pagina's

vrijdag 14 augustus 2020

Zomerzon..... en fuchsia

 

Wat een zomer,
een beetje te veel warmte
voor de meeste mensen
maar ja het is zomer !!
 Het wordt vanzelf weer winter,
niet voor te stellen nu.
Dat het dan weer heel koud kan zijn.



Toch hou ik van de 4 jaargetijden.

De fuchsia's kunnen er ook niet zo goed tegen,
Deze staat er heel treurig bij,
( 1 van de nieuwe aanwinsten)
Ik hoop dat hij het nog weer gaat doen.

De crea 5220 pak ik nog even mee 
het gaat over bladeren ,
nou deze blaadjes hebben dus  last van de warmte .


En deze staat er naast
die kan er beter tegen,
raar is dat toch, zal wel aan het soort liggen.


En verder doen we het rustig aan
vakantiemodus.....
Een boek, klein handwerk 
of lekker even niks !!

Beetje fietsen af en toe,
 hier in de buurt,
voor mooie ritjes hoef ik niet zover weg !!


Bij Leuvenum was de hei mooi paars !!


Hou het cool,
blijf genieten.

Lieve groet Albèrtje




8 opmerkingen:

  1. Ach, het is al bij fuchsia's al net als bij mensen; de één kan er beter tegen dan de ander... Wat een zielig plantje is dat op de foto:)
    Maar ik zal blij zijn, als het weer 'normaal' weer is hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nature is wonderful! Take nice walk!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het nu weer iets koeler gaat worden, voor onszelf maar zeker ook voor je Fuchsia's. Bij zoveel hoge temperaturen en vooral de brandende zon zet ik de fuchsia's altijd in de schaduw en af en toe met water licht benevelen, dat helpt ze wel. Het komt vast weer goed.

    Heel fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die arme fuchsia....
    Het is net als bij de mensen; de een kan er beter tegen dan de ander😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komt wel weer goed met de fuchsia denk ik, jij hebt groene vingers. Wij fietsen ook regelmatig, ‘s-morgens al vroeg op pad, dan is het heerlijk en daarna......rustig aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel planten hebben last van de hitte, net als wij denk ik, in ieder geval ik heel veel, kan er echt niet tegen. Wat ishet mooi bij jou in de buurt! Ook hier lezen of klein handwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's genieten. En van mij mag het ook gerust iets minder warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja een zielige fuchsia, maar die andere staat er mooi bij. We moeten toch maar gaan wennen aan hittegolven en fietsen in het bos lijkt me best verkoelend.

    BeantwoordenVerwijderen