Pagina's

dinsdag 9 juni 2020

Dankbare dinsdag....Poppies


Het begon met 1
Ik kwam ze volgens mij het eerst tegen
bij Elizabeth.
 Ik heb ze jaren terug 
genoeg gemaakt.
Leuk om hier weer eens mee 
bezig te zijn.
En door de jaren heen
 zijn er veel meer verschillende ontstaan !!


Ik breide er al gauw de mini's erbij.


en voor ik het wist
 had ik er ook ineens 
een hele beren familie bij.


en tja...........
toen volgden al gauw
 mijn kaboutervriendjes !!!!


Een paar heb ik
 er al weggegeven.


en zelfs 2 regenboog kabouters :))


Dan nu nog het totaal overzicht :))


Er zijn er nog in de maak
o.a. een serie,
 maar daar over later meer want
die zijn nog niet af.

Lieve groet Albèrtje





11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk gezicht al die kleine poppetjes, beren en kabouters in die leuke en vrolijke kleurtjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow... jij bent een echte fan! Wat heb je er ontzettend veel gemaakt en nòg steeds vind je het leuk. Echt heel schattig hoe je ze daar allemaal in het kastje hebt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om jouw verzameling gebreide poppetjes zo bij elkaar te zien. Het ziet er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt, hele families! Ze zien er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotten, ze hebben je aardig in de ban.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk en prachtig.
    Zo vrolijk allemaal.
    Wat is handwerken toch een mooie hobby.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat woon je in een vruchtbare omgeving ;o)
    De popjes/kabouters/beertjes vliegen van je pennen af. Wat een leuke foto's van de grote en kleintjes bij elkaar.
    Je snapt natuurlijk wel dat ik nu benieuwd ben naar je nieuwe serie, maar ik zal geduldig wachten hoor ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige collectie !
    Die mini’s zijn zo snoezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zooo, dat zijn er veel en ook nog eens verschrikkelijk leuk. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. They're adorable!! Even the small ones..
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemensen, je bent wel productief en zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen