Pagina's

vrijdag 5 juni 2020

Crea 5220....Blauw


Blauw.....
Deze knuffel viel mij wat tegen,
het ziet er lief uit, 
maar het garen is stug.
En ik heb bijna alle haaknaalden geprobeerd 
klein en heel groot,
maar dat heeft niet geholpen.


Maar is is meer blauw........
korenbloemen,
dat betekend voor mij ZOMER !!
( al was er vandaag veel regen
die heel erg welkom was )


Deze maakte ik een poosje geleden,
en die komt nu mooi van pas.


 ik moest toen aan dit liedje denken.


                                                 
Nog een mooi poppie om mee
af te sluiten,


met een ander mutsje :)


Fijn weekend !!

Lieve groet Albèrtje

9 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat het garen zo stug is, het ziet er wel mooi uit.
    Korenbloemen, zó mooi blauw en ze doen me aan mijn moeder denken; die kleur stond haar heel goed. Dank voor de herinnering Albèrtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig de korenbloemen, ze staan hier ook zo mooi. Wat heb je weer mooie lieflijke popjes gemaakt, jammer het garen van de eerste wat stug is gebleven,

    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kopje van de knuffel jammer dat het stug is. Blauw was de lievelingskleur van mijn moeder en hemelsblauw is dan ook prachtig.
    Weer een schattig popje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms heb je dat, van alles geprobeerd en toch niet naar het zin. Je knuffeltje ziet er wel heel lief uit. Ik denk dat de korenbloemen hebben gejuicht toen het begon te regenen. Hier in de tuin ontstond bijna een polonaise van vreugde :).
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauw is niet mijn lievelingskleur, maar voor korenbloemen maak ik een uitzondering. Wat een prachtige kleur! Ik vind je knuffel heel mooi, jammer dat de wol zo stug was. Hoe maak je het hoofd vast aan het doekje? Ik heb het eens geprobeerd en het werd écht niet mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch ziet het er heel leuk uit hoor! Misschien doet wasverzachter wonderen...
    Ja, ik houd heel erg veel van blauw!
    En ach...., weer zo'n lief popje...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een leuk poppetje geworden. Jammer dat het stug aanvoelt. Korenbloemen en klaprozen, ik hou ervan! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf mutsje heeft poppie.
    Je knuffeldoekje ziet er wel mooi uit jammer dat het niet zacht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zier er allemaal erg mooi uit.Het popje vind ik gewoon schattig.

    BeantwoordenVerwijderen