Pagina's

dinsdag 23 juni 2020

Dankbare dinsdag.........

Hoi .....
ik ben beertje
en ik ben op zoek naar kikker !!!!!


Oh.......
Ik moet helemaal naar Manouk,
want kikker woont daar
 in het mooie koffertje.
Dan ga ik dus eerst op reis....
Gelukkig is het niet zover
met de auto.


Bij Manouk aangekomen
 zie ik het koffertje al staan.


Maar wat is dat nu........
kikker is niet thuis  :(
Wat moet ik nu ?


Hi hi ik weet het al,
ik ga lekker in het bedje
 van kikker liggen.


Gauw de koffer dicht Manouk,
Een  grote verrassing 
voor het kikkervriendje !!
Ik kijk nu al uit
 naar de reactie van kikker
als hij beertje ziet.


En Manouk.......
was helemaal blij.

Lieve groet Albèrtje

6 opmerkingen:

  1. Oh wat schattig, ik denk ook dat ze blij is. Fijn om zo'n Oma te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,wat een lief verhaaltje, en een lief beertje. Kan me voorstellen dat manouk en kikker helemaal blij waren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Echt leuk verhaal ook en ik geloof direct dat Manouk blij was met deze verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig! En wat een warme verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig beertje heb je weer gemaakt Albèrtje, mooi met zijn dikke neusje. En wat een heerlijk verhaaltje heb je erbij geschreven, wat een leuke verassing voor beide......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi verhaaltje en wat een leuke verrassing met dat lieve beertje!

    BeantwoordenVerwijderen