Pagina's

dinsdag 5 mei 2020

Dankbare dinsdag...... Het koffertje !!


Een kringloop gelukje !!!
Een koffertje ,
daar kan ik wel wat mee
want ik vond ze vroeger al zo leuk,
toen waren ze vaak rood :)


De bestemming had ik al gelijk bedacht
hier kon mooi een popje in
 met leuke kleertjes,
leuk om eens weg te geven maar............

Het kwam er maar niet van,
tja zo gaat dat
 als je zoveel leuke dingen 
hebt om te maken.


Maar ik had wel meer ideetjes hiervoor.
Een koffertje vol met muisjes
 leek me ook geweldig,
maar ook dat idee zit nog in het stof.
Tot ik het toch maar eens tevoorschijn haalde,
Ach wat zal ik hier toch eens mee doen ??

Manouk is bijna jarig,
zal ik er een boekje instoppen ??
Wel leuk,  maar het past niet :((


Uh............
wat is dat ??
Dat is de oplossing,
kom maar tevoorschijn kikker 


eens kijken of jij daarin past
ja ik geloof het wel.


oh, maar je wil ook nog een dekentje 
en een kussentje ??
Nou vooruit dat kan ik ook nog even regelen.
Ha ha zo lijk je een echte kikkerprins.


En Manouk.........
die was er echt heel blij mee !!


Fijne dankbare dinsdag.



Lieve groet Albèrtje


10 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan!
    Oh die koffertjes...ik vind ze ook zo leuk en weet niet of ik ze -net als jij- weg zou kunnen geven.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig. Wat zal ze er blij mee zijn geweest. Gefeliciteerd nog met haar verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, gefeliciteerd nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk speciaal cadeau voor Manouk!!! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat is een geweldig cadeau! Zo spannend wat er in het koffertje zal zitten. Het is echt een mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt een super cadeau. Hier had je mij vroeger ook heel blij mee gemaakt. Ze blijven leuk die koffertje.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat een topcadeau!
    Ik heb ongeveer zo'n koffertje nog liggen, en dan de rode versie. Dat koffertje was net te klein voor de knuffel. Komt nog wel iets anders in ooit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk en lief cadeau voor jullie kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit écht een geweldig cadeau, zó goed bedacht, heerlijk om te maken en weg te geven. Nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk gemaakt, wat een heerlijk cadeau heb je gemaakt, nog gefeliciteerd met je kleindochter, wat ben je toch rijk :)
    Groetjes en een fijn weekend met heerlijke wandelingen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen