Pagina's

vrijdag 8 mei 2020

onderweg.......


We zitten thuis,
maar 2x per dag MOET ik eruit,
mijn trouwe viervoeter 
wil dan even een luchtje scheppen.


s' Morgens vroeg is bij mij favoriet,
dan kom je niet veel mensen tegen..

Er is altijd wel wat bijzonders
 te zien onderweg.
Kijk dit,
het lijkt niks
 allemaal afgevallen bloesem
 van de kastanjeboom.


Maar.......
je kan je er ook even
 creatief mee uitleven :)
Tadaaaaa............


Er lag een afgebroken tak 
langs de kant,
Jara nam de tak
ik de bloemetjes .


ja en dan kun je het haast niet laten,


Gauw mee stoppen 
anders komt er geen eind aan :))

Even verderop......


 Ja hoor,
in de vroege ochtendzon
is het goed toeven.


Ik neem ze mee en loop nog even terug,
Hoe lang zou  mijn kunstwerk  blijven liggen ??

De witte bloemen
 hebben het een paar dagen volgehouden.
De kastanjebloesem waaide snel weg.

Gelukkig heb ik de foto's nog :))))


Lieve groet Albèrtje








12 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg.. zoals jij veel moois ontmoet en daar hartjes van hebt gelegd...
    Ik weet zeker dat er veel glimlachjes komen bij passanten! En dan zomaar je popjes achterlaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat leuk om zo hartjes neer te leggen, lief. En wat euhm schatjes, je popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn Jara en jij 's morgens vroeg al lekker buiten aan het spelen!
    in gedachten zie ik andere wandelaars die ook hebben genoten van je mooie harten en misschien wel denken dat ze door een klein meisje zijn gelegd. (maar in gedachten ben je natuurlijk ook ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk, hartjes leggen.
    Misschien ga ik dat volgende week tijdens onze fietstochtjes ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt crea bea Ãlbertje, heel erg leuk! En Jara geniet ook van de tochtjes! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een blog vol liefde, grappig idee de hartjes van bloemen en takjes te maken Albèrtje,
    en zo lief die kleine mutsjes net op de rand van de afgezaagde boom.
    Je hebt een prachtige hond en wat een luxe maar twee keer per dag een ronde maken. Die van ons gaat vier keer per dag, en dat ook omdat hij wel drie keer per dag een drolletje heeft.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really beautiful!! Adorable those little gnomes,surely they are magical and very sweet! Good
    Hugs,Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die bloemenhartjes en wat zijn ze lief het kabouterpaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk als je zo met de natuur bezig kunt zijn.
    En inderdaad tijdens het uitlaten van de hond beleef je van alles. Fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartjes van wat ook gemaakt. Zo mooi.
    En mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit was een heerlijke wandeling. En zo kun je met alles creatief in de weer. Ik ben weer geinspireerd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja heerlijk 's morgens vroeg wandelen. Wat leuk die hartjes het brengt mij met het lezen al een lach op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen