Pagina's

dinsdag 28 april 2020

Dankbare dinsdag, fuchsia vervolg.......


Vandaag gaan alle fuchsia's
 die nog binnen staan
 naar buiten,
ook alle stekpotten !!!
Want ze zijn binnen nu vatbaar voor luis.
Als er luis op zit gewoon even elke dag
 de gieter er over en het is zo verdwenen. 


De stekken die in een kleine pot zitten
gaan we even overzetten in wat grotere potten.
Kijk deze .........
mooi geworteld.!!


 Hier heb ik een pot met 3 stekken erin,


ook die halen we uit elkaar.


En zo hebben we ineens weer 
meer potten met fuchsia's.


nu weer gewoon water geven
 1x in de week wat plantenvoeding
en als ze 1 kant op groeien regelmatig draaien.
( geld voor alle fuchsia's )

tot de volgende update
Dan gaan we toppen en vormen 


Lieve groet Albèrtje




10 opmerkingen:

  1. Je bent een echte deskundige hoor! Als ik ooit weer eens fuchsia's krijg, dan haal ik je blogberichten er weer bij.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Elizabeth, dacht ik dat ook.
    Wat een kennis !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn waardevolle tips voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel stekken!
    En weer een leuk gebreid beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi alle de stekjes, zien er zo fris uit.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat zijn veel stekken. Wat zal het een bloemenzee worden in je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat de stekken het allemaal zo goed bij jou doen. Ik ga een nieuwe fuchsia kopen en hem straks opnieuw proberen over te houden, maar eerst de zomer :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn dochter heeft een fuchsia in een hanging basket, ik zal haar jouw fuchsialogjes eens laten lezen.

    BeantwoordenVerwijderen