Pagina's

zaterdag 4 april 2020

April.........


Nu het warmer wordt 
gaan de eerste fuchsia's naar buiten.


Tijd om ze af te harden,
maar let wel op met nachtvorst !!!


Deze blijft nog even achter het glas
en ik zie zowaar twee bloemknoppen,
maar die haal ik weg 
eerst moet het blad goed groeien
 daarna mogen de bloemen komen.


En dit zijn dan de sokken 
gebreid op de kleine addi naaldjes.
Alleen..........
ik vond het geen succes,
halverwege heb ik ze overgezet 
op mijn oude vertrouwde naalden :))
Tja misschien probeer ik het nog wel eens
 maar dan met een kindersok.


En nu is het April,


Dat zal een andere maand zijn 
als andere jaren.
Maar we slaan ons er door heen.

Lieve groet Albèrtje


9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke paashaasjes zie ik daar in het huisje!
    Jammer dat Addi naaldjes niet zo goed bevielen, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd!
    Succes met de fuchsiaś, het kan niet anders dan dat ze weer volop gaan bloeien voor je ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan ze mooi die fuchsia's... Maar je bent ook een echte expert op dat gebied!
    Ik heb geen ervaring met Addi naalden, maar ik denk dat het mij ook niet zal bevallen. Ik houd van korte rechte bamboenaaldjes...
    Mooie sokken overigens! En veel gezelligheid in het huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig die kleine haasjes in het nisje, en je fuchsia's staat er prachtig bij zeg. Dat gaat t.z.t een bloemenzee worden. Je sokken zijn heel mooi van kleur.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fuchsia's zijn al erg mooi vol, je hebt er wel groene vingers voor. Mooie sokken heb je gebreid. Blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Fuchsia's zijn prachtig, ze staan er al goed bij :) Mooie sokken, hier gaat het een stuk langzamer ;) Je 'huisje' heb je weer leuk ingericht, gezellig. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi garen heb je gebruikt voor de sokken. Het april hoekje ziet er gezellig uit.
    Je fuchsia's staan er al mooi bij.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Puur genieten met al dat frisse groen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent streng voor je fuchsia's, maar dan zullen ze wel uitbundig gaan bloeien.
    Leuke sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het gaat goed met je fuchsia's. Straks zo'n prachtige bloemenzee. En mooie kleurcombinatie hebben je sokken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen