Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Dankbare dinsdag..........


Onze plaatselijke brouwerij Hert Bier
heeft een nieuw biertje gebrouwen,
ter ere van 75 jaar bevrijding.
In samenwerking met Heinen Delftsblauw.
Ook gevestigd hier in Putten.


Nou ben ik geen bierdrinker
 maar het flesje wil ik wel graag.
Jaren terug verzamelde ik
veel delfts blauw.
Gewoon omdat ik het mooi vond/vind

De  jongens mogen het bier
(smaakt goed zeiden ze )
ik het flesje.


Vrij leven zo heet dit biertje van Hert bier,
Het vrije leven
 heeft inmiddels een dubbele betekenis gekregen 
in deze hectische tijd van corona !!
en  daar heeft iedereen last van.

Vandaag ben ik :)))  jarig,
vreemde verjaardag,
met felicitaties op facebook,
kaartenpost.

een bloemetje voor de deur.


Een mooi boek
 van mijn lief ❤


 Geen bezoek !!!
Maar gezondheid is veel belangrijker,

Ik hoop dat we het gauw
 allemaal weer kunnen inhalen
wat zal dat weer
 een andere nieuwe tijd zijn.


Voor nu gaan we dapper door,
pas goed op jezelf
en op anderen.

Fijne dankbare dinsdag,

Lieve groet Albèrtje 








14 opmerkingen:

  1. Happy birthday.
    Zo heb je wel een verjaardag gevoel gelukkig met al die kaarten en bloemen,staat heel gezellig. en het boek niet tevergeten
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Een goed en gezond nieuw jaar toegewenst!
    Wat een mooi flesje! Welke slijter/ winkel verkoopt het hier in Putten? Wordt een collectors item.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Albèrtje! Ik wens je nog mooie jaren maar vooral gezond! Juist nu beseffen we wat zo'n 'standaard' wens eigenlijk inhoudt...
    Lief dat je evengoed lekker verwend bent en dat bierflesje, dat kon geen mooiere naam hebben in deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd Albèrtje, inderdaad en vreemde verjaardag op deze manier, maar inderdaad gezondheid is veel belangrijker.Wat ben je heerlijk verwend, zoveel fleurige bloemen, een prachtige boek en zoveel kaarten, heerlijk toch, geniet ervan met volle teugen. Prachtig dat bierflesje kan me voorstellen dat je die wilde hebben.
    We gaan dapper door allemaal.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dag te laat, maar toch heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Albèrtje!
    Wat een rustige verjaardag heb je deze keer hè, je had 't vast graag anders gezien... Wat is er nu heerlijker om de kinderen en kleinkinderen om je heen te hebben op zo'n dag!
    Dat is idd een mooi flesje, al heb ik een hekel aan bier. Popje past er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En ja deze verjaardag zal je zeker niet snel vergeten, maar gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blogje van Hert bier en Heinen Delfs blauw. Ik zag het een paar weken terug en vond het ook een mooi flesje. Je bent dus heerlijk verwent op je verjaardag. Was wel raar hoor alleen kaart door de bus doen. Ma had de bloemen voor je. Maar we hopen gezond te blijven op deze manier. Lijkt me een mooi boek. Geniet nog maar na voorlopig. Liefs 💋💋

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net wat je zegt, we gaan dapper door, want we hebben er nog een maandje bij gekregen :( Heel begrijpelijk, maar voor de ouderen best moeilijk. Ik hoop dat je ondanks alles je toch een beetje het gevoel had dat je jarig was. Mooie bloemen en een heerlijk boek om te lezen :) Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd! ❤️Ik hoop dat je toch een fijne dag gehad hebt. In ieder geval eentje om nooit te vergeten. Wat een mooi bierflesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je verjaardag. En zeker een rare tijd om jarig te zijn. Nog even volhouden en genieten van kleine dingen zoals je bierflesje. Ik vind het een mooitje.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd Àlbertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Raar hè dat er geen visite mag komen, maar evengoed hebben ze aan je gedacht. Prachtig bierflesje. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent toch heerlijk verwend.
    Leuk zo'n speciaal biertje. Mooi flesje hebben ze ontworpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd, alsnog, met je verjaardag !
    Lief van iedereen die er toch een leuke dag van hebben proberen te maken. Toch een mooie herinnering.
    Fijn weekend en geniet van het zonnetje !

    BeantwoordenVerwijderen