Pagina's

dinsdag 3 juli 2018

Dankbare dinsdag.......

Happy summer !!!

Wat een zomers weertje,
wel lekker met een beetje wind
zodat het nog aardig vol te houden is.
De klaprozen bloeien uitbundig,


in mijn eigen tuin


En tijdens mijn rondje.......


Een mooi korenveld


Met rogge (als ik me niet vergis)


En ook de mais staat al aardig hoog



deze kleintjes  zoeken de schaduw op


maar deze koeien liggen 
in de zon te luieren :)



Het levert in ieder geval mooie plaatjes op !!

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes, het staat er allemaal mooi bij op het land

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes, ja! Vooral die maïs foto. Wat staat ze al hoog daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto’s van de natuur, prachtige klaprozen :)
    Ja de dieren weten het wel, je moet je gewoon aanpassen aan het weer :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zeker zijn de klaprozen mooi van kleur. Weer eens wat anders dan altijd het rode, ook al zijn die ook mooi. Je hebt weer een mooi foto rondje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto,s,ja zeker wat een weertje en het blijft nog wel even zo,geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie klaprozen zijn dat! Zo heb ik ze nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is in ieder geval nu hoogzomer en we genieten ervan, ook van je mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is fantastisch zomerweer! Ik waan me in Frankrijk met de droge lucht van de afgelopen dagen. Momenteel is het wel iets vochtiger, maar de temperatuur ligt dan gelukkig weer iets lager. Het mooie weer kan gewoon niet op!
    Je hebt prachtige foto's gemaakt; op en top zomer...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele bijzondere klaprozen heb je, erg mooi om te zien.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen