Pagina's

donderdag 26 juli 2018

Lekker aan de afwas......

Nee geen uren in de keuken,
maar een hand afwasje tussen door
 heb ik zeker 2 keer per dag.
En nu lekker met een neutraal
EN een goedkoop afwasmiddel.

En dat maak ik zelf !!
Voor 1 liter..........

Kook 1 liter water,


1 lepel soda erbij


En 1 lepel baking soda


roeren zodat het opgelost is.
Af laten koelen,
In de flessen en KLAAR.

Ik heb vanmiddag 2 liter gemaakt !!
Appeltje eitje en ik kan weer vooruit.

Lieve groet Albèrtje



9 opmerkingen:

  1. Goed zeg. En wast het fijn af?
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar ben ik ook benieuwd naar en wat het met je handen doet. Afwasmiddel, daar drogen mijn handen zo van uit. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je het al eerder gemaakt? Waar koop je de Baking Soda?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee!
    Ik gebruik ook baking soda met azijn om de gootsteen proper te houden, dan bruist het helemaal schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat doe jij met mijn melkkan?
    Ik denk dat ik je voorbeeld maar eens ga volgen... ben benieuwd hoe het afwast...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor je recept. Ik ga het zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee. Ik kende het nog niet. Ik heb de spullen beide in huis, dus ga het eens proberen. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog nooit geprobeerd, ziet er super eenvoudig uit, bedankt

    BeantwoordenVerwijderen