Pagina's

dinsdag 24 juli 2018

Dankbare dinsdag.....

Koeien maar dan keurig op een rijtje
 lopen ze naast elkaar.
Triest er is niet veel meer te eten.


Overal ga je nu toch
 de klappen van de droogte zien.


En langs de weg al een hele laag blad.


Maar deze is gewoon mooi
( ook langs de kant van de weg )


En we hadden nog bezoekers
Vriendje duif !!!!


in het huisje :))
Het huisje heeft een nieuw dakje gekregen,
zo kan ie nog even mee.


En we hadden een extra zwemmer :))))


Na een paar rondjes
hebben we hem er maar uitgehaald.

Fijne week

Lieve groet Albèrtje

10 opmerkingen:

  1. Hoi Albèrtje,
    Ja dit is wel een beetje veel van het goede, dan heb ik het over het weer.
    Het vogelhuisje is weer mooi, dat kan jaren mee, nu geeft het wat schaduw :) Ja die pad of kikker is slim, wil wil er nu geen privè zwembad. Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het word nu toch wel te erg he dat warme weer en de droogte. Alles is bruin geel gekleurd in de natuur...............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft warm en droog, alles snakt naar regen ook in huis is het warm.
    Apart die mooie bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och die arme koetjes.... Ik hoop dat de boer ze komt bijvoeren. Maar ook hoop ik dat ze een schaduwplekje hebben. Volgens de Nederlandse boeren die ik heb gesproken is dat niet nodig, maar in het buitenland zien we bijna alle koeien onder de bomen in de weilanden staan...
    Alles is inderdaad gortdroog en bruin. Alles (en wij ook 😅) snakt naar water. Er wordt voor zaterdag regen beloofd. Dit keer hoop ik dat die regenvoorspelling uitkomt 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat is het warm en droog he? Pfff kan niet wachten tot het een beetje afkoelt. Ik ben niet gemaakt voor dit weer.... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. triest he,alles is bruin in plaats van groen,en ah die kikker zo leuk,maar ja daar hoort die niet he,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van de koeien en hoop dat ze ook in de schaduw kunnen staan. De gemeente was hier in Doetinchem afgelopen week al bezig met bladblazers in het park bezig, gekker moet het toch niet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is écht extreem nu. Ik hoop niet dat dit het ‘nieuwe normaal’ is; ik zou er emigratieneigingen van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt warm en droog. Hier heeft het al heel lang niet geregend. Ik kijk uit naar zaterdag want dan schijnt het wel even te gaan regenen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja zielig voor de koeien maar ze staan wel mooi op een rijtje. Verder is het landschap erg dor. Hoop dat het bijtrekt als er regen komt.

    BeantwoordenVerwijderen