Pagina's

donderdag 19 juli 2018

Vakantie......

logeerweek van de kleinkinderen.
Even rustig aan ,
Met het warme weer staat er zelfs weer een zwembad in de tuin,
waar ze graag even verkoeling zoeken.



En verder doen we het even rustig aan,
niks moet.....

We zitten al 2 avonden in de vlieg route 
van luchtballonnen.





leuk als ze zo komen overvliegen.

Klein blogger probleempje:
Als ik volger wordt van een ander blog
 komt mijn profielfoto niet mee,
Ik heb inmiddels een andere foto 
van Jara erin geplakt maar ook dat helpt niet.
Iemand enig idee ????

Ach zo belangrijk is het ook weer niet,
Ik maak mer er verder maar niet druk over.

De blog van 
Tineke kun je nu ook volgen,
zo kwam ik daar achter.
Leuk blog......
hoera ik ben nr 1


Lieve groet Albèrtje








7 opmerkingen:

  1. Meer zomer dan dit word het niet. Fijn zonnig weekend! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook op mijn (nieuwe) blog, soms bij degene die nu volger wordt staat er geen foto meer, terwijl dat wel op mijn oude blog zo was. Weet er geen oplossing voor. Veel plezier met de kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dit weer is rustig aan ook het toverwoord, volgens mij. Heerlijk als die zonneschijn hoewel een drupje regen voor de tuin fijn zou zijn. Nog veel plezier met de ballonnen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is veel te warm om veel te doen, zelfs een verjaardag houden we ons rustig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wij zagen ze ook vorige week. Er ging er 1 zo laag dat we dachten dat die in het park zou landen, maar er stonden toch teveel bomen en ging weer omhoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet hoe het zit met die foto..
    Het is nu ideaal weer voor luchtballonnen omdat er zo weinig wind staat. Gisteravond zagen we er ook eentje. Ik zou alleen zelf voor geen goud mee willen...
    Vandaag vind ik het ook wel erg warm, tot nu toe had ik niet zo'n last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, die vliegroute boven je!
    Vroeger zagen we ze hier vaker, nu is het een uitzondering. Geen idee hoe dat komt...
    Met de foto kan ik helaas niet helpen. Ik merk wel dat sommige dingen zich vanzelf oplossen en dat het dan een blogger probleempje bleek te zijn. Hoop dat dat hier ook voor geldt.

    BeantwoordenVerwijderen