Pagina's

vrijdag 23 maart 2018

kabouterhartoma :) ....

Vanmiddag met dochterlief en de honden het bos in geweest
heerlijk om zo te wandelen.
Dit moest toch wel even op de foto gezet,
daar zijn verder geen woorden voor nodig,
wie mij kent snapt het wel !!


Verder kreeg ik van  Akkelien 
 een hartje over de post gestuurd .
De 10.000 reactie pfffft......
op de blog van de breimeisjes,
 dat zijn er wel veel Akkelien!!
Toch echt wel een mijlpaal.

Bedankt voor je leuke pakketje 
ben ik weer blij mee.


En dan deze  haak hulp oma !!
over gehoord..... naar gezocht en gevonden
 op freubelweb gratis patroon.


wie o wie, heeft dit straks op haar tafel staan ????

Ik denk dat IK voor de bijl ga :))))))

Lieve groet Albèrtje







13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ()boom ;-)
    En wat een schattig omaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boom. Ja daar ga je wel voor
    Schattig hartje.
    Fijn weekend Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kabouterdeurtje! Ik snap helemaal dat je daarvoor graag door de knieën gaat.
    Dat gehaakte omaatje ziet er leuk uit, misschien ga ik me daar ook wel aan wagen. Heb je misschien een link naar waar je haar gevonden hebt op Freubelweb?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft niet meer te zoeken Albèrtje, ik heb haar gevonden👍

      Verwijderen
  4. De kaboutertjes waren niet thuis? Jammer. Super schattige haakoma! Die gaat mooi passen op jouw tafel. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, geinig is ze: dat omaatje :-)
    En het kabouterdeurtje is fantastisch!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die boom met dat kabouterdeurtje, dat is toch prachtig gewoon!!!!!
    Lief dat je het hartje kreeg en het omaatje is zo schattig!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukertje!Ik ga ook even op freubelweb zoeken. En mochten jullie niet even op de thee bij de kabouters? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, je zou toch weer in sprookjes gaan geloven...
    Die haak-oma is leuk hè... Die had ik al gepind om een keertje te maken, zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je aangeklopt? Wie weet wie er open zal doen.. ;-) Ja die oma hebik al veel voorbij zien komen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar woont echt een kaboutertje, ik weet het zeker! Hij maakt er wel een rommeltje van voor zijn deur :-)))

    BeantwoordenVerwijderen