Pagina's

vrijdag 2 maart 2018

Zoooooooo..........

Wat is het koud hier in ons kikkerlandje.


 Door de stevige wind ligt de gevoelstemperatuur met uitzondering van het uiterste zuiden tot halverwege de ochtend beneden de -15 graden.  ( Brrrrrrr......
ik wil het niet weten )


En toch moet je er soms even uit,
om bibberend weer thuis te komen.



lekker weer om mutsen te breien 
ik had er net eentje klaar
( maar nog geen foto )
maar even struinend op google.....
er zijn voorbeelden genoeg
om warme oortjes te houden.


lente mutsen ????
de lente lijkt nu zo ver weg.


deze is ook leuk   :))


met een zacht randje


of met veel kleur


Ach ondanks de kou..........


en met een knipoog.......
als de lente doorbreekt
zijn we het zo weer vergeten.

Lieve groet Albèrtje




10 opmerkingen:

  1. Ja, het is extreem koud. Wij voelen het hier ook heel goed. Maar als je je goed aankleedt, dan kun je wel even naar buiten.
    Ik draag alleen nooit een muts en eigenlijk ook geen handschoenen. Maar zodra ik buiten met water in aanraking kom, is het wel foute boel. Ai, wat een tintel ...
    Toch vind ik het gaaf dat we even winter hebben gehad. Misschien het weekend nog sneeuw... En dan komt de lente vanzelf wel weer... Hoe is het met klussen?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is een beetje koud 😀.
    Afgelopen woensdagavond hadden we in de kerk een generale repetitie voor een benefietconcert dat vanavond gehouden wordt: de kachel was bijna uit! Met ijskoude vingers trekharmonica spelen is haast niet te doen, dus ik heb nogal wat foutjes gemaakt. Ik ga er maar vanuit dat het vanavond warmer is; dan bibber ik niet van de kou, maar van de zenuwen 😉.
    Al die mutsjes zien er lekker warm uit! En dit koude weer vind ik ook lekker, maar ik vind het niet erg als de lente gaat beginnen hoor. Fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mutsjes en die heb je wel nodig n u,wat je zegt bibber de biber Ik verlang ook zo naar de lente,

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voordeel van de kou zoveeeeeel gave mutsen ik ben een echt mutsenmens
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Berekoud is het! Met momenteel hier ook nog van die ijsregen er bij. Brrrr Ik zou zo aan 1 van die mooie mutsen beginnen maar met 1 arm valt dat niet mee. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel koud! Maar ook nog wel weer fijn en gezellig. Mooie mutsen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is berekoud, ik denk iets minder dan bij jullie, maar de kids hebben toch weer eens ijspret.
    Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel mutsen. Jammer dat ik ze nooit draag, ik gebruik altijd mijn capuchon en dat vind ik heerlijk warm. Die 4 seizoenen in ons kikkerlandje heeft wel wat. Geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ijs koud, maar ja het is winter he! ik ben geen mutsen fan, liever een sjaal of cowl , maar ze zien er erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kou niet zo heel erg. Het is dan vaak zonnig. Als het warmer wordtkomtook weer sneeuw/gladheid en grijs weer.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen