Pagina's

donderdag 27 juli 2017

even niets......

Tja dat is eigenlijk niks voor mij.

Dus maakte ik deze week nog even deze beer


Nou ja maakte.....
 het was een pakket van katia
 waar je alleen maar het lijf van hoeft te breien !!
en dan ff in elkaar zetten,
appeltje eitje  dacht ik.
Maar op de een of andere manier
 geeft het niet de voldoening die ik verwacht had.
Maar grappig is ie wel.

Het sokkengaren van het vorige blogje 
blijft nog even in de kast want.........
Ik  moet even een kleine time out nemen .....


Verplicht niks doen mmmmmm...........
( das een straf )


morgen
 wordt ik aan mijn hand en duim geholpen 


de hand geeft problemen.
En de duim zit op slot,
tunnel syndroom noemen ze dat.
op twee plekken gaan ze ermee aan het werk.


( komt niet van het handwerken )  pffft......

En ik hoop over een paar weken weer heel veel te kunnen doen.
maar nu dus uitrusten!!!


Ik hoop wel blogjes te plaatsen 
en ik zal veel blogjes lezen !!
Dus doe je best :)

Lieve groet Albèrtje





18 opmerkingen:

  1. Oh, wat vervelend en pijnlijk ! Hopelijk geneest het snel.
    Wel heel lastig als knutselen je hobby is. Heel veel sterkte, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat vervelend! Ik wens je behandelaar veel succes morgen en jou veel sterkte en beterschap!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat is naar voor je!
    Hartstikke veel beterschap met je hand.
    Grappige beer trouwens.
    gr. Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai datbis niet fijn! Sterkte en hopelijk gaat het snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve beer is t geworden,sterkte straks,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend voor je. Ik hoop dat het herstel voorspoedig gaat. Hopelijk raak je niet teveel gefrustreerd van het niets-doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat vervelend. Je hoort het best wel vaak (tunnel syndroom). Ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt. Sterkte met de operatie. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei dat is niet leuk! Hou je ook van lezen? Dat scheelt dan weer. Beterschap en tot gauw! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig is het inmiddels gebeurd en je hand zit in een mooi verbandje zag ik vanmiddag. Beterschap zus. Het knuffeltje is wel lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De operatie is inmiddels lekker achter de rug. Hopelijk heb je weinig napijn en herstelt je hand naar wens. Sterkte met het niks doen. Gelukkig kan je wel bloggen 😉.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, niet zo fijn zo'n operatie maar vaak is het resultaat goed. Verplicht rusten zal voor jou wennen zijn maar blogs lezen is ook leuk.
    Groet Thea
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vervelend en lastig. Hopelijk vliegen de weken voorbij en vermaak je je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je heeeeel snel herstelt! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai, dat is minder leuk.... Is het allemaal goed gegaan? Sterkte met uitrusten en niets doen.. Maar misschien houd je van lezen?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Da's heel vervelend voor een handwerkers om niks te mogen doen he. Beterschap en snel herstel hoor..............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lees nu je berichtje
    Je bent nu al geholpen aan je hand.
    Wens je een goed herstel en beterschap.
    Fijne zondag.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap, is een vervelende aandoening!

    BeantwoordenVerwijderen