Pagina's

dinsdag 10 oktober 2023

Dankbare dinsdag.........Fosse !!!


Nou mag ik vertellen,
 hoe MIJN dag eruitziet.
Veel is het hetzelfde als van Tjebby.
Logisch, we doen veel samen.

Na het eerste rondje en een 
honden maaltijd,
een uurtje rusten en dan erop uit.

Deze keer gaan we naar het park,
Lekker even wandelen 
en we eindigen 
 bij de hondenren.


Netjes wachten tot het baasje 
het hek open doet.



Een leuke speel plek.
Daar kan je ook heerlijk snuffelen 
en even flink de poten strekken.


Toen Tjebby klein was
had ie in de omheining 
een gat ontdekt.
Ha ha,daar kan ze nu 
niet meer doorheen.

Ik doe dat niet ik blijf graag
 een beetje bij het baasje in de buurt.


De honden fluit wordt hier ook altijd 
even gebruikt,
een test of we komen.
Nou zeker weten,
want er volgt altijd iets lekkers.

Het vrouwtje wil elke dag 
wel foto's maken.

Ik ben niet zo fotogeniek
maar  af en toe ga ik er even 
goed voor zitten.



Of ik verstop me lekker :)))))


Ik zoek de bench maar eens op
lekker een tukje doen.
Heerlijk,
ja,  Conny  we slapen apart
ieder in een eigen bench.
Maar af en toe
 ga ik ook in die van Tjebby liggen.
Dan is Tjebby 
de weg gelijk kwijt ha ha.
En zie me er maar uit te krijgen:))
Ik slaap....zzzzzz


Ik geef jullie ook een poot,
Dat kan ik namelijk ook :))
En volgende week gaat het vrouwtje 
 vertellen over het strand.
En wie mochten er mee ????

Poot van Fosse,
Lieve groet Albèrtje


8 opmerkingen:

  1. Nou Fosse,vorige week gaf ik Tjebby complimenten.maar die zijn ook voor jou!! Niet fotogeniek? Ik val op je mooie ogen...groet Henny V

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal fosse ook van jou, wat ben je mooi geworden, en heel mooie foto's
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende week een strandverhaal, ik verheug me nu al !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze groeien als kool zeg, en wat een mooi foto's heb je van Fosse kunnen maken. Ze zijn om op te vreten zo leuk. Echt knap hoor van je wat je ze al allemaal geleerd hebt 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is goed te merken hoe dolblij jullie met Fosse en Tjebbe zijn.
    Ik werkte ooit bij een bedrijf en daar had de baas een hond die heel erg op jou leek Fosse.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die puppy, sorry, tienerverhalen van jullie. En weet je al welke Bench het lekkerst slaapt? Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook even het berichtje van Tjebby gelezen. Wat een schatjes hebben jullie in huis gehaald! Heerlijk die lieve jonge koppies. Ik kan me voorstellen dat je je handen vol hebt, maar het is natuurlijk de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen