Pagina's

vrijdag 25 augustus 2023

Richting herfst......

De eerste paddenstoelen
alweer in het bos gezien.
Met het natte weer van even geleden
zag ik ze ook al,
toen leek de herfst nog ver weg.
Maar als ik ze nu zie denk ik,
we gaan richting herfst.
Het weer zal omslaan
en dan is het net ff anders 


De lampionnen horen ook
 echt bij de herfst.
Ik vind ze zo gezellig staan.


De Papaver bollen
 rammelen van het zaad.
Mooi voor volgend jaar.


En ik vond 2 veren


De kleinste is heel blauw.
Misschien van de boomklever.



En het konijn 
heeft gezelschap gekregen
 van eekie. :))


Fijn weekend !!

Lieve groet Albèrtje 

 

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb dat gevoel ook hoor. We gaan richting de herfst. En wij gaan mee. In de herfst is het ook mooi.

    Eekie is zo leuk! Schitterend. Die leven ook echt n jouw omgeving toch. PS: kleineste veertje vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lijkt het soms al wel herfst. En het is nog maar augustus, zomer dus. Paar weken terug had Appie en andere winkels al volop bolchrysanten, dat hoort voor mij zo bij herfst. Ik heb er nog geen gekocht. Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herfst hoeft voor mij nog niet, maar 28 graden ook niet meer ;) Ach, we doen het gewoon met het weer wat we krijgen. Wij hadden vanmorgen een fikse bui, 2 zonnebloemen en veel Dahlia’s geknakt :( Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en iedere avond vroeger donker... Mooi, die blauwe veer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de herfst hangt in de lucht. Altijd leuk om paddenstoelen te zien. De lampionnetjes zijn prachtig. Leuk konijn en eekhoorn saampjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja paddenstoelen zijn er al heel veel en nu ik je lampionnetjes zie, bedenk ik ineens dat ik die vorig jaar ergens in het bos, nou ja bos binnen hekken zag.... ga ik toch eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen