Pagina's

dinsdag 8 augustus 2023

Dankbare dinsdag, puppy's !!!


Er is al veel geleerd........
de afgelopen weken, 
hoor maar.
Ik geef de dames het woord.

Fosse........
Hey bloglezers  :))))
Natuurlijk leren we elke dag bij !!
We zijn natuurlijk hele brave pups.
Het woordje NEE  !!!
klinkt wel vaak door de kamer.
Er is best veel wat er NIET mag !!

Knagen aan het mandje 
die we van Kees kregen,
er in liggen 
dat mag dan weer wel !!


Plassen in huis
is ook uit de boze,
maar als je moet......
dan kunnen de baasjes 
nog best hard lopen.
Wandelen aan de riem
is ook iets waar ik erg 
aan moet wennen.
Ik stribbel vaak tegen,
Maar vanaf nu  gaat het goed.
Ik krijg veel lekkers toegestopt
en dan wil ik best
 mijn beste pootje voor zetten.

Klimmen en klauteren 
vinden wij ook erg leuk.
Ik ben zo donker 
ik val bijna niet op :))


Dit vonden de baasjes 
toch echt niet leuk.
Maar er stond een bankje niet goed,
voor ons was het een koud kunstje
om die tafel eens even te onderzoeken.


 Nou jij Tjebby........
Ja ik wil ook wat vertellen.

Natuurlijk hou ik ook
van circusje spelen. !!!



En ik ben gek op 
crocs en schoenen.
Maar dat wordt ook afgekeurd.
Jammer, met veters 
kun je een boel plezier maken.


Niet aan de kleedjes trekken.
Of bloemen plukken voor het vrouwtje.
Ik dacht altijd dat vrouwen 
daar blij van worden.
Helaas.........


Maar kijk ons eens keurig zitten 
in de wachtkamer
 van de dierendokter !!



Keurig gedragen.....


En dat leverde lekkere puppy brokjes op.
Daar willen we nog wel een keer heen.


Nog een laatste foto van de regen
heerlijke plassen om in te spelen.


lekker natgeregend


maar daar kunnen wij wel tegen.


Inmiddels wordt er hard getraind
en dat gaat ons best al goed af.
Volgen, hier, af, wachten,
het komt goed met ons.
Zeker weten.
Tot de volgende keer.

En in de tussentijd dat ik achter de pc zit,
ben ik geregeld opgestaan 
om ze weer tot de orde te roepen.

Ze zijn nu weer aan een slaapje toe.
Voor even weer rust in de hut,
maar wat een heerlijk stel.
Fijne dankbare dinsdag.

Lieve groet Albèrtje



 


 

11 opmerkingen:

  1. Je hebt er de handen aan vol, zijn net peuters🥰 maar brengen veel vrolijkheid in huis🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo oo, wat moeten jullie toch veel leren! Maar ik hoor het al; jullie willen ook wel leren...
    Wat een schatten zijn jullie toch om te zien!
    Ik blijf die foto's maar aanklikken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een verhaal, schitterend hoor twee van die boefjes die alles willen ontdekken. Maar wel heel leuk.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk stel, zit hier met een glimlach. Ze leren best snel en dan komt dat museumbezoek ook wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hele drukte lijkt me, twee van die belhamels, maar vast ook heel gezellig en met veel humor😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjongejonge, jullie leren wel heel veel, van wat wel en niet mag. Echte boefjes zijn jullie.
    En jullie baasje? jammer dat ze de bloem niet waardeerde, maar ìk snap het wel.
    Veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, heerlijk om te zien en te lezen, je plezier in deze twee komt heel duidelijk over. Veel plezier en geluk met deze twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn het heerlijke donders. Het valt niet mee om serieus te blijven wanneer ze kattenkwaad uithalen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zalig verhaal Albèrtje, jaaaa het zijn op deze leeftijd echt handenbindertjes maar jong geleerd is oud gedaan. En als ik het zo lees gaat het het allemaal al prima.
    Enig die ondeugende natte koppies zo lief om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat hier een leuk kinderboekje van maken hoor. Je kunt het. Die foto van jou is echt geinig

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezelligheid :-) Zo te horen weten jullie steeds beter wat mag en niet mag ;) Komt goed, veel plezier samen. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen